اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پانزدهم لیگ پانزدهم

داوران مسابقه ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان معرفی شدند

کمیته داوران اسامی داوران دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان در هفته دوم از دور برگشت لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

داوران مسابقه ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمیته داوران فدراسیون فوتبال؛ اسامی داوران قضاوت‌‌کننده در دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان در هفته دوم از دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا ماهان تندیس در تلاش برای کسب ششمین برد این فصل و چهارمین پیروزی خود در خانه برابر رقیب اصفهانی به میدان برود.

در حالی‌که دومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه هجدهم دی ماه با برگزاری هفت بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، تیم فوتسال ماهان تندیس قم قرار است در هشتمین دیدار داخل خانه خود مقابل تیم فوتسال زمزم اصفهان قرار بگیرد.

دیدار ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان از دومین هفته لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت 16 عصر فردا چهارشنبه به میزبانی شاگردان محسن حسن‌زاده در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را محمود نصیرلو به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه حساس بین تیم‌های نهم و دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را امید سهرابی به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، همچنین علی حاتمی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و رضا رحیمی به عنوان وقت‌نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه معرفی شده است، ضمن اینکه منوچهر نظری ناظر این بازی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب 17 امتیاز در مکان نهم جدول ایستاده است، زیرا ماهان تندیس قم از 14 بازی قبل خود پنج پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه، زمزم اصفهان، هلال احمر آذربایجان شرقی، عملیات غیرصنعتی ماهشهر و راه‌ ساری در کارنامه دارد و به غیر از هفت باخت این فصل، با تیم‌های شهرداری ساوه و تاسیسات دریایی تهران مساوی کرده است ولی تیم زمزم اصفهان با کسب هشت امتیاز در مکان دوازدهم جای دارد.

از سوی دیگر تیم فوتسال زمزم اصفهان که امسال با دو سرمربی در بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده است از 14 بازی قبل خود دو پیروزی، دو مساوی و 10 باخت در کارنامه دارد و هم‌اکنون در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

این در حالی است که در هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور علاوه بر دیدار ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان، بازی‌های بسیار حساس دیگری نیز برگزار می‌شود که نتیجه این بازی و دیگر دیدارها نقش تعیین‌کننده‌ای در وضعیت تیم‌های بالا و پائین جدول خواهد داشت.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول