اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد

کمک 8/1 میلیارد تومانی خیران آملی به آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: خیران این شهرستان حدود یک میلیارد 800 میلیون ریال به آموزش و پرورش کمک کردند.

کمک 8/1 میلیارد تومانی خیران آملی به آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمید محمدنسب صبح امروز در گردهمایی مجمع خیران مدرسه‌ساز بخش مرکزی این شهرستان با اشاره به تقدیم 114 شهید دانش‌آموز و 13 شهید فرهنگی این شهرستان در راه اسلام افزود: طی سال‌های گذشته در رتبه‌های آخر ساخت‌وساز مدارس روستایی استان بودیم، ولی هم‌اکنون با حمایت یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس چندین پروژه میلیاردی در روستاها داریم.

وی با اذعان به اینکه تاکیدات فرماندار و امام جمعه شهرستان نیز مبنی بر توجه به مدارس روستایی است، گفت: عدالت آموزشی باید در مناطق رعایت شود.

محمدنسب در مورد کمک خیران به امر مدرسه‌سازی یادآور شد: خیران مدرسه‌ساز آملی سال گذشته حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان به آموزش و پرورش اختصاص دادند.

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: در این شهرستان 500 مدرسه وجود دارد که 60 هزار دانش‌آموز را در خود جای داده است.

محمدنسب با اشاره به وجود 72 خیر مدرسه‌ساز که توجه زیادی به آموزش و پرورش این شهرستان دارند، خاطرنشان کرد: 270 مدرسه‌یار نیز در این رابطه یار و همراه ما هستند.

بخشدار مرکزی آمل در این مراسم با اعلام اینکه امکانات موجود باید وسیله‌ای برای تقرب به درگاه الهی باشد، افزود: هدف ما این است تا امکانات لازم را برای نزدیکی به خداوند به کار ببندیم.

محمدرضا نصیری ادامه داد: مدرسه‌سازی امری بسیار پسندیده و نیکو است و باید آموزش و پرورش امکانات مطلوب داشته باشد تا در راستای تربیت دانش‌آموزان مستعد گام بردارد زیرا دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت هستند و تلاش در راه تربیت، آموزش و پرورش ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه دنیا برای آموزش و پرورش تلاش فراوانی داشته و اعتبارات زیادی اختصاص داده است، اذعان داشت: تلاش ما هم باید برای تربیت نسل آینده باشد.

بخشدار مرکزی آمل تاکید کرد: در بازدیدی که از مدارس هوشمند تهران داشتیم اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته، البته شش مدرسه در آن زمان هوشمندسازی کامل شده بود که دو مدرسه متعلق به آمل بودند.

نصیری با اعلام اینکه در مدارس هوشمند اولیا با فعالیت‌های دانش‌آموز در جریان بوده و از برنامه‌های تربیتی، درسی، علمی، آموزشی و ورزشی‌شان در طول روز مطلع هستند، اضافه کرد: مقدار قابل توجهی از افتخارآفرینان ما از روستاها هستند زیرا روستاها ظرفیت بالایی در همه ابعاد و زمینه‌ها دارند و در این منطقه نیز شش نفر از دانش‌آموزان به مدارس تیزهوشان و نمونه راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید هرچه قدر در توان دارند در خدمت آموزش و پرورش باشند و در مورد توجه به مدارس و امور فرهنگی روستاها نیز با دهیاران و روستاها جلساتی داشتیم همچنین اولیا هم باید مسئولیت‌پذیر باشند تا امکانات خوبی در آموزش و پرورش مهیا شود و آینده روشنی رقم بخورد.

انتهای پیام/86012/ب40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول