اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت کیش:

امنیت کیش مرهون فرهنگ بالای ساکنان این جزیره است

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش گفت: امنیت کیش مرهون فرهنگ بالای ساکنان این جزیره است.

امنیت کیش مرهون فرهنگ بالای ساکنان این جزیره است

شیخ یعقوب شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: امروز برای تک تک ساکنین جزیره کیش، این افتخار است که فرمانده انتظامی آن در سطح کشور از مدیران و مسئولان برتر معرفی می‌گردد و توسط سردار فرماندهی ناجا تقدیر می‌شود.

وی تصریح کرد: از آنجائی که پلیس در جزیره کیش در اکثر شاخص‌های کشوری نمونه است، بدون تردید اگر این موفقیت و پیروزی برای مجموعه انتظامی کیش بوجود نمی‌آمد باید تعجب می‌کردیم.

امام جمعه اهل سنت کیش، این موفقیت را در درجه اول نشان از درایت و مدیریت سرهنگ دهکی دانست و تصریح کرد: تعامل بسیار خوب فرمانده انتظامی ویژه کیش با مردم، ائمه جمعه و جماعات و مسافران و گردشگران به ویژه بومیان این جزیره در موفقیت مجموعه انتظامی کیش تاثیرگذار بود.

شمس تأکید کرد: خدا را شکر پس از ورود سرهنگ دهکی به کیش میزان رضایت مردمی از اقدامات پلیس و تعامل این سازمان با مردم بیشتر از گذشته شده است.

وی عنوان کرد: اگر امروز امنیت و آرامش کامل را در منطقه می‌بینیم و مسافران و گردشگران در کمال آرامش و آسایش به این جزیره می‌آیند، مرهون تلاش و خدمات بی وقفه عزیزان نیروی انتظامی است.

شیخ شمس بیان داشت: نیروی انتظامی متشکل از سربازان عاشق وطنی است که با تلاش و حضور شبانه روزی خود، فضا را بر مجرمان ناامن می‌کنند تا مردم بتوانند در آسایش زندگی کنند.

خطیب جمعه اهل سنت کیش تصریح کرد: براساس آموزه‌های دینی و اسلامی قدردان حافظان نظم و انضباط جامعه هستیم و به عنوان خطیب جمعه اهل سنت از تلاش و کوشش شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی جزیره کیش تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه از امنیت به عنوان نیاز اساسی جامعه یاد کرد و اظهار داشت: تمام دغدغه کارکنان نیروی انتظامی در نظام اسلامی برقراری نظم و امنیت برای مردم است و این دغدغه و تلاش در جزیره زیبای کیش مشهود و قابل لمس است.

امام جمعه اهل سنت کیش در پایان از تلاش‌ها و اقدامات گسترده فرماندهی انتظامی ویژه کیش تقدیر کرد و گفت: البته شاکر اصلی خداست، زیرا کارکنان پرتلاش این فرماندهی با خدا معامله کردند و خداوند نیز هیچ عمل خیری را بدون پاداش نمی‌گذارد.

انتهای پیام/88003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول