اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده

بیمارستان فوق تخصصی تنکابن به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار ویژه تنکابن گفت: سال آینده بیمارستان فوق تخصصی تنکابن به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان فوق تخصصی تنکابن به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سیدابراهیم هاشمی امشب در جریان بازدید از پروژه بیمارستان در حال احداث فوق تخصصی این شهرستان افزود: این پروژه که شامل تمام بخش‌های فوق تخصصی و عمومی است به دلیل محوریت تنکابن در غرب مازندران و رفع نیازهای بهداشتی درمانی شرق گیلان و همچنین گردشگری بودن منطقه از اولویت‌ها است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های لازم در صورت تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز این پروژه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به اینکه با توجه به شرایط و محدودیت‌های بودجه‌ای که امسال داشتیم دولت برای مدیریت بهینه در تخصیص اعتبارات اولویت‌بندی‌هایی را مدنظر قرار داده است، گفت: با توجه به شرایط بودجه‌ای برای پروژه‌های نیمه‌کاره، شاخصه تزریق اعتبارات پیشرفت 80 درصدی ساخت مطرح است.

هاشمی با اشاره به اینکه بیمارستان فوق تخصصی تنکابن تاکنون 60 درصد رشد فیزیکی داشته است، گفت: باید با کمک و همراهی مسئولان علوم پزشکی مازندران، راه و شهرسازی استان و شهرستان از طریق کمیسیون تلفیق پیگیری‌های لازم را داشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود درخواست‌مان از هیئت امناء این پروژه در تنکابن این است تا درباره تامین زیرساخت‌های اساسی از جمله برق، گاز و آب مجدانه پیگیری‌های مورد نیاز را داشته باشند.

هاشمی گفت: این پروژه تاکنون 130 میلیارد ریال هزینه در برداشته و طبق پیش‌بینی‌های کارشناسی شده هزینه کل احداث آن 190 میلیارد ریال است و با تزریق باقی اعتبارات و تکمیل ساختمانی این پروژه، تاسیسات و تجهیزات خریداری شده آن در استان موجود و آماده نصب هستند.

وی روند اجرایی این پروژه عظیم بهداشتی درمانی را که شامل 160 تختخواب بخش‌های فوق تخصصی و حدود 100 تخت در بخش‌های دیگر خواهد بود، را منطقی ارزیابی و تاکید کرد: برای حل مشکلات تامین باقی اعتبارات مورد نیاز باید تلاش کنیم روند اجرایی این پروژه از شتاب منطقی ساخت متوقف نشود.

انتهای پیام/86020/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول