اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کازرون خبر داد

اختصاص 160 میلیون تومان برای نوسازی بیمارستان ولی عصر(عج) کازرون

فرماندار کازرون از اختصاص 160 میلیون تومان اعتبار برای نوسازی تجهیزات بیمارستان ولی عصر(عج) این شهر خبر داد.

اختصاص 160 میلیون تومان برای نوسازی بیمارستان ولی عصر(عج) کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، الیاس محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ‌اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم این شهرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی و جمعی از مسئولان استان فارس در شیراز برگزار شد، مقرر شد تا هفته آینده تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ولی عصر(عج) این شهر خریداری و تحویل شود.

وی از راه‌اندازی دستگاه «سی تی اسکن» جدید در بیمارستان ولی عصر(عج) کازرون در هفته جاری خبر داد و گفت: دستگاه «سی تی اسکن» قبلی نیز در این بیمارستان موجود بوده و در انبار نگهداری می‌شود.

فرماندار شهرستان کازرون افزود: در همین جلسه 680 میلیون تومان اعتبار برای آغاز فاز دوم بیمارستان قائمیه تخصیص و مقرر شد این اعتبار بدون تشریفات تحویل پیمانکار آن قرار گیرد تا بتواند فاز دوم را تا پایان دی ماه جاری آغاز کند.

محمدی تأمین کادر تخصصی پزشکان بخش‌های خشت و کنارتخته به صورت مستقل در سه رشته زنان و زایمان، اطفال و داخلی تا پایان هفته آینده توسط دانشگاه علوم پزشکی را از مصوبات دیگر جلسه با مسئولان علوم پزشکی عنوان کرد.

وی از به کارگیری 16 نفر کادر پشتیبانی از افراد بومی در بیمارستان‌های خشت و کنارتخته به طور مساوی از تعهدات دانشگاه علوم پزشکی این استان در سال جاری خبر داد.

فرماندار شهرستان کازرون در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم کازرون و معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس شرکت ساخت توسعه راه‌های کشور و معاونان وی در تهران صورت گرفت مقرر شد 7 میلیارد و 400 میلیون تومان برای فعال‌سازی پروژه مهم تونل محرم کازرون اختصاص یابد.

محمدی ابراز داشت: در این جلسه مقرر شد که تا پایان دی ماه جاری پروژه مهم و حیاتی غیرفعال تونل محرم از شرکت پیمانکاری استراتوس گرفته و برای شروع عملیات اجرایی به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذار شود.

انتهای پیام/‌2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول