اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد

اجرای 74 پروژه داوطلبی از سوی جمعیت هلال مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از اجرای 74 پروژه داوطلبی از سوی جمعیت هلال این استان خبر داد.

اجرای 74 پروژه داوطلبی از سوی جمعیت هلال مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی‌پور گفت: در 9 ماه سال جاری 74 پروژه داوطلبی از سوی جمعیت هلال احمر استان اجرا شد.

وی ادامه داد: در مجموع این طرح‌ها 5 هزار و 663 نفر از آن بهره‌مند شدند.

این مسئول افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از یک میلیارد و 405 میلیون ریال از سوی داوطلبان و 60 میلیون ریال نیز از سوی جمعیت هلال احمر استان هزینه شد.

ولی‌پور اضافه کرد: در این مدت 230 برنامه در قالب سرفصل‌های فوق برنامه ابلاغی از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در استان برنامه‌ریزی و اجرا شد که در این برنامه‌ها بیش از 5 هزار و 171 نفر از داوطلبان نیک‌اندیش مشارکت فعال داشتند و 20 هزار و 913 نفر نیز از مزایای این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

وی تأکید کرد: بیش از 491 میلیون ریال از سوی داوطلبان و 106 میلیون ریال از سوی جمعیت استان برای اجرای این طرح‌ها هزینه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با بیان اینکه در 9 ماهه گذشته بیش از یک میلیارد و 125میلیون ریال در قالب کمک‌های بلاعوض درمانی و جهیزیه به یک هزار و 500 نفر از مددجویان پرداخت شد، یادآور شد: در این راستا در طرح همای رحمت که در ماه مبارک رمضان اجرا شد بیش از 10 هزار و 42 سبد کالایی به ارزش 10 میلیارد ریال بین مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد.

ولی‌پور با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت در استان مازندران، بیان داشت: در قالب این طرح بیش از 20 هزار و 285سبد کالایی به ارزش 20میلیارد و 285میلیون ریال بین مددجویان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد داوطلبی نظیر طرح ملی نیابت، طرح ملی حامیان، طرح ملی خادمین مهرورزی و طرح داوطلب کار روستایی، ابراز داشت: در این طرح‌ها صدها نفر از مددجویان و نیازمندان از توان توانمندان  نیک‌اندیش بهره‌مند شدند.

وی در پایان عنوان داشت: برنامه‌ریزی برای اهدا یک هزار و 275 واحد خون از سوی داوطلبان، جذب و ساماندهی 2 هزار و 285 نفر داوطلب از دیگر اقدامات انجام شده در 9 ماهه گذشته بوده است.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول