اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط امدادگران هلال احمر صورت گرفت

نجات جان 10 نفر از مرگ حتمی در استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از نجات 10 نفر از مرگ حتمی توسط امدادگران هلال احمر استان طی سه روز گذشته خبر داد.

نجات جان 10 نفر از مرگ حتمی در استان مرکزی

مرتضی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در پی بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان در روزهای اخیر، امدادگران جمعیت هلال احمر، امداد رسانی به در راه ماندگان را بلافاصله با همکاری دستگاه‌های دیگر آغاز کردند.

وی گفت: طی سه روز گذشته 6 نفر از سرنشینان دو خودروی در برف مانده توسط امدادگران هلال احمر شهرستان تفرش و 4 نفر نیز در محور ساوه همدان با امدادرسانی به موقع امدادگران جمعیت هلال احمر استان مرکزی از مرگ حتمی نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: طی هفته گذشته حدود 100 نفر از مسافرانی که به علت کولاک در راه گرفتار شده بودند توسط نیروهای امدادی در پایگاه‌های بین شهری هلال احمر اسکان اضطراری یافتند.

سلیمی از استقرار 10 پایگاه ثابت تغذیه و اسکان اضطراری در استان خبر داد و تصریح کرد: در طرح زمستانه هلال احمر 100 نفر امدادگر و کارمند هلال احمر استان به صورت روزانه خدمات رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: 18 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان برای پاسخگویی و کمک به مسافران و در راه ماندگان فعال است و در شرایط اضطراری و یخبندان و کولاک آماده خدمت‌ رسانی و کمک به مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از مردم خواست در هنگام فصل سرما و به ویژه بارش برف و باران از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم وسایل گرمایشی و خوراکی و تجهیزات مناسب خودرو به همراه داشته باشند.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای کمک رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان بستک شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های نقدی مردم اعلام شده است.

وی اظهار داشت: هموطنان نوع دوست در سراسر ایران اسلامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره حساب نزد بانک‌های ملت، ملی، تجارت، صادرات، رفاه و دی واریز کنند.

انتهای پیام/87001/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول