اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

مطالبات پرسنل و بیمارستان‌های کرمانشاه پرداخت می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مورد اعتبارات جاری و هزینه‌ای پرسنل و بیمارستان‌های این استان گفت: مساعدت‌هایی انجام شده و در آینده‌ای نزدیک تمام مطالبات پرداخت می‌شود.

مطالبات پرسنل و بیمارستان‌های کرمانشاه پرداخت می‌شود

محمدرضا نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با حضور معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حمایت معاون رئیس جمهور مواجه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به حضور (نوری) نماینده معاون رئیس جمهور در استان کرمانشاه، تصریح کرد: با برگزاری جلساتی در حضور این نماینده، پیشنهادات و مشکلات خود را به او ارائه کردیم، اما تاکنون ابلاغی از طرف آن‌ها صورت نگرفته است.

وی در مورد اعتبارات تخصیص یافته از سوی معاون رئیس جمهور بیان داشت: قطعاً در این خصوص اعتباراتی در نظر گرفته شده و جزئیات آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

نیکبخت یکی از اقدامات مؤثر در این زمینه را کمک‌های ارائه شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عنوان کرد و افزود: در مورد اعتبارات جاری و هزینه‌ای پرسنل و بیمارستان‌ها مساعدت‌هایی انجام شده که در آینده‌ای نزدیک تمام مطالبات پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص وضعیت مطالبات بیمه‌ای بیمارستان‌ها نیز تأکید کرد: تأمین اجتماعی به‌زودی مطالبات شهریور ماه را پرداخت خواهد کرد و امیدواریم این روند رو به‌ رشد ادامه یابد.

انتهای پیام/2700/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول