اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای فرهنگ سازی و مقابله با عرضه مواد مخدر

تشکیل 5 کمیته در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌‌شرقی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با موادمخدر گفت: در این راستا 5 کمیته در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تشکیل یافته است.

تشکیل 5 کمیته در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری در موضوع مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: در رابطه با پیشگیری مهم‌ترین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد، آموزش است.

وی با اشاره به اینکه این نشست نخستین نشست این شورا در سال 92 است، افزود: در 9 ماهه گذشته بنا به وجود مشکلات و عدم هماهنگی‌ها، نشست اصلی برگزار نشده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر گفت: در این راستا پنج کمیته مقابله با عرضه، فرهنگی، درمان، قضایی و توسعه مشارکت‌های مردمی در شورا تشکیل یافته و کارها و اقدامات خوبی از سوی این کمیته‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه 700 هزار نفر از جمعیت 3 میلیون و 700 هزار نفری استان را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: جوانان را باید آموزش داد و در سن خطر توانمند کرد.

خرم‌نیا با بیان اینکه آموزش و پرورش نزدیک‌ترین سازمان به خانواده‌هاست، افزود: آموزش‌های لازم در رابطه به پیشگیری باید از طریق آموزش و پرورش به والدین ارائه شود.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر بحث آموزش در پیشگیری از روی آوردن جامعه به مواد مخدر، اظهار داشت: در رابطه به آموزش افراد جامعه، شهرداری می‌تواند در بحث آموزش و پیشگیری کمک و نقش مهمی را ایفا کند.

وی در این جلسه به دلیل تراکم و تنوع ماموریت‌های نیروی انتظامی و نرسیدن به امور دبیری این شورا، پیشنهاد داد، محمدعلی نصرتی معاون فعلی سیاسی و امنیتی استاندار به جای وی این سمت را عهده‌دار شود که از سوی استاندار مورد موافقت قرار گرفت. 

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول