اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال کرمانشاه مطرح کرد

حضور تیم والیبال کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک

رئیس هیئت والیبال استان کرمانشاه گفت: تیم والیبال استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ دسته یک حضور پیدا کرده است.

حضور تیم والیبال کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک

عبد‌الله شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تیم والیبال استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ دسته یک والیبال حضور پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: ورزشکاران نوجوان استان کرمانشاه با حضور در مسابقات لیگ دسته یک به میزبانی کرمانشاه در بین هشت تیم گروه خود مقام اول را کسب کردند.

رئیس هیئت والیبال استان کرمانشاه با بیان اینکه جوانان والیبالیست کرمانشاهی در مسابقات لیگ دسته یک مقام ششم را به ‌دست آوردند، افزود: ورزشکاران ما تمام سعی و تلاش خود را در این مسابقات انجام دادند.

شیرزاد خاطرنشان کرد: ورزشکاران کرمانشاهی چند روز پیش در مسابقات لیگ دسته یک بزرگسالان بازی را با نتیجه سه بر صفر به حریف واگذار کردند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از ورزشکاران در دور رفت مسابقات لیگ به ‌دلیل مشکل مالی در اردو شرکت نکردند، گفت: هیئت والیبال کرمانشاه حمایت نمی‌شود و این امر باعث انصراف برخی از ورزشکاران شده است.

شیرزاد اذعان داشت: تیم والیبال کرمانشاه برای حضور در دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک در گنبدکاووس با جدیت وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول