اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجوی دکترای علوم قرآن و حدیث در آران و بیدگل

رئیس دانشگاه پیام نور آران و بیدگل از صدور مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکترای علوم قرآن و حدیث توسط شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این دانشگاه خبر داد.

پذیرش دانشجوی دکترای علوم قرآن و حدیث در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رضا رمضانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران کاشان اظهار داشت: پس از دو سال تلاش و پیگیری‌های مستمر و پس از طی مراحل قانونی، شورای گسترش وزارت علوم با درخواست این مرکز مبنی بر پذیرش دانشجو در مقطع دکترای رشته علوم قرآن و حدیث، موافقت و مجوز لازم را صادر کرد.

وی سابقه، امکانات، اعضای هیئت علمی توانمند، وجود مقطع کارشناسی ارشد همان رشته را از جمله شرایط لازم برای کسب مجوز ذکر و عنوان کرد: صدور مجوز در مقطع دکترا طبق ضوابط خاصی صورت می‌گیرد که این مرکز با سابقه 22 ساله و نیز حضور شش نفر عضو هیئت علمی با مدرک دکترا و مرتبه دانشیاری و استادیاری از دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه‌های همجوار و وجود مقطع کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث از سال 88 تاکنون توانست توسط شورای گسترش وزارت علوم واجد شرایط تشخیص داده شود.

رئیس دانشگاه پیام نور آران و بیدگل خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این مرکز 556 نفر در مقطع کارشناسی ارشد در چهار رشته تحصیلی علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات فارسی، اقلیم‌شناسی و فیزیک مشغول به تحصیل هستند و نیز حدود 150 نفر در این مقطع دانش‌آموخته شده‌اند.

به گفته این مسئول به طور یقین بدون همکاری و مساعدت اعضای شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور و مسئولان دانشگاه پیام نور استان اصفهان، اخذ این مجوز امکان‌پذیر نبود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی متذکر شد: امیدوارم برای سال تحصیلی 94 – 93 در رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع دکترا پذیرش دانشجو صورت پذیرد.

در حال حاضر حدود 3 هزار و 500 دانشجو در 45 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/2406/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول