اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت پذیرفت

انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد و اداره محیط زیست ایلام

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد واحد ایلام و اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام با حضور مسئولان این دو دستگاه منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد و اداره محیط زیست ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این تفاهم‌نامه در حوزه علمی، فناوری و پژوهشی بین اداره کل حفاظت محیط زیست و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ایلام منعقد شد.

این تفاهم‌نامه در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره‌مندی مستمر و هدفمند از خرد جمعی منعقد شده است.

استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته میان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و اداره کل حفاظت محیط زیست به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل از جمله پژوهش و توسعه فناوری از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه بوده است.

پیشتر تفاهم‌نامه‌هایی میان اداره کل دامپزشکی، جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و نهضت سوادآموزی و این اداره کل منعقد شده است.

ارتباط و همکاری میان موسسه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک کمک شایان توجهی کند.

انتهای پیام/2246/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول