اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وحید شمسایی:

کفپوش سالن پورشریفی تبریز مناسب فوتسال نیست

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: سالن پورشریفی تبریز بزرگ و بی‌همتاست اما کفپوش آن مناسب رشته فوتسال نیست.

کفپوش سالن پورشریفی تبریز مناسب فوتسال نیست

وحید شمسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز با ارائه یک بازی خوب و قابل قبول برابر تیم هلال احمر به پیروزی دست یافته و به صدرنشینی خود در جدول تداوم بخشید.

وی افزود: فوتسال تبریز سه تیم در لیگ برتر دارد و این تیم‌ها با هم فرقی نداشته و من از نتیجه‌گیری هر سه تیم خوشحال می‌شوم، با این حال شاهد یک بازی درگیرانه و سخت از سوی هلال احمر بودیم و خوشحالم که سه امتیاز این بازی را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد: همیشه دور برگشت سخت‌تر از دور رفت می‌شود، زیرا عده‌ای از تیم‌ها در کورس قهرمانی بوده و برخی تیم‌ها نیز در تلاش هستند که از خطر سقوط فرار کنند و برخی هم به دنبال ارتقاء رتبه فصل گذشته خود بوده و با شناختی که از یکدیگر در دور رفت کسب کرده‌اند، شاهد بازی‌های سخت‌تری هستیم.

وی با انتقاد از کفپوش سالن شهید پورشریفی بیان کرد: سالن پورشریفی یک سالن بزرگ و بی‌نظیر در ایران است اما کفپوش این سالن برای  فوتسال نامناسب بوده و نمی‌توان در این سالن بازی خوبی را ارائه داد.

شمسایی در مورد گل زیبایش برابر تیم هلال احمر گفت: گل زدن من مهم نیست، آنچه در تیم دبیری اهمیت دارد یکدلی و اتحاد بین مدیریت، بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران تیم بوده و همه برای یک هدف واحد که همان قهرمانی تیم فوتسال دبیری است، در تلاش هستیم.

مربی بازیکن تیم دبیری تبریز بازی تیمش مقابل فرش آرای مشهد را بسیار سخت خوانده و عنوان کرد: تیم فرش آرا از تیم‌های خوب و مدعی لیگ برتر فوتسال کشور بوده و بازی سختی در مشهد مقابل این تیم پیشرو داریم، تلاش می‌کنیم ضمن ارائه بازی خوب سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته نخست دور برگشت این رقابت‌ها با نتیجه چهار بر یک تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی را مغلوب کرد.

تیم دبیری با 36 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها بوده و روز چهارشنبه در مشهد به مصاف تیم فرش آرای این شهر می‌رود. 

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول