اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس مشهد:

وضعیت سالن فوتسال شهر دلیجان نامناسب بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس مشهد گفت: با وجود نامناسب بودن شرایط زمین و تاخیر در بازی، با پیروزی دلیجان را ترک کردیم.

وضعیت سالن فوتسال شهر دلیجان نامناسب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، شهناز یاری که تیمش در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه 6 بر 3 مقابل میزبانش شمشاد دلیجان به برتری دست یافت، اظهار کرد: سالن محل مسابقه شرایط نامناسبی داشت.

وی افزود: با وجود اینکه در ساعت مقرر در سالن حضور داشتیم علاوه بر تاخیر نماینده فدراسیون، بازی به دلیل مهیا نبودن شرایط یک ساعت و نیم دیرتر آغاز شد و حتی نزدیک بود از پرواز برگشت جا بمانیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس مشهد ادامه داد: با شرایط دشوار به وجود آمده در نیمه اول خوب کار نکردیم و بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم توانستیم برنده مسابقه باشیم.

وی در خصوص تیم حریف نیز تصریح کرد: تیم شمشاد نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی کرده بود و علاوه بر جذب بازیکنان خوب تهرانی و اصفهانی از کمک مربی تیم ملی «الف» نیز در کادر فنی خود بهره می‌برد.

یاری در خصوص دیدار بعدی تیمش گفت: در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور روز پنجشنبه 19 دی‌ماه از ساعت 10 صبح در مشهد میزبان تیم قصر طلایی نوشهر خواهیم بود.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول