اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نیمه‌های شب گذشته صورت گرفت

بارش برف و ریش‌سفیدی زمستان در یاسوج

از نیمه‌های شب گذشته بارش برف در شهر یاسوج آغاز شد.

بارش برف و ریش‌سفیدی زمستان در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همان‌گونه که هواشناسی پیش‌بینی کرده بود بارش برف در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش فارس، استان کهگیلویه و بویراحمد شامل دو منطقه سردسیری و گرمسیری است که تعداد هشت شهرستان را در خود جای داده است.

در منطقه سردسیر، دو شهرستان بویراحمد و دنا قرار دارند که مرکز شهرستان بویراحمد شهر یاسوج و مرکزیت شهرستان دنا شهر سی‌سخت است.

یاسوج و سی‌سخت که هر دو در پای قله دنا قرار گرفته‌اند همواره در طول سالیان از گذشته‌ها تاکنون در فصول سرما بارش برف را به خود دیده‌اند.

اما در چندین سال اخیر یعنی از سال‌های نیمه دوم دهه 70 تا امسال آنچنان که باید در این فصول برفی نباریده و به همین خاطر برف اخیر در یاسوج و سی‌سخت همه مردم و مسئولان را غافلگیر کرد.

برف سنگین چند روز اخیر باعث بروز مشکلاتی برای مردم در امر رفت و آمد شد و در بسیاری از مناطق قطعی برق و آب و خدمات‌رسانی درمانی وجود داشت.

در این بین ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در یکی دو روز گذشته تشکیل جلسه داد تا دیگر به مانند برف گذشته ناهماهنگی بین دستگاه‌ها وجود نداشته باشد.

شهرداری یاسوج به عنوان متولی پاکسازی معابر شهر یاسوج در برف گذشته بسیار مورد انتقاد قرار گرفت که موجب شد این دستگاه با تجهیز خود به خودروهای استیجاری و آماده‌باش کامل به همه کارکنان و پرسنل برای مرحله جدید بارش‌ها که از نیمه‌شب روز دوشنبه آغاز شد خود را آماده و مهیای خدمات‌رسانی کند.

انتهای پیام/2571/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول