اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

آسمان چهارمحال و بختیاری از روز دوشنبه برفی می‎‏شود

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به آسمان استان، بارش برف را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود.

آسمان چهارمحال و بختیاری از روز دوشنبه برفی می‎‏شود

معصومه نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: بر اساس نقشه پیش‌یابی، یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: با فعالیت این سامانه بارشی، بارش برف را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود.

نوروزی با بیان اینکه این سامانه بارشی عصر روز سه‌شنبه آسمان استان را ترک خواهد کرد، گفت: با ورود این سامانه بارشی در استان انتظار افزایش دما در نقاط مختلف استان را خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سردترین و گرم‌ترین مناطق استان در 24 ساعت گذشته، بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته شهر بلداجی با دمای 24 درجه سانتی‌گراد زیر صفر و لردگان با دمای پنج درجه بالای صفر سردترین و گرمترین مناطق استان گزارش شده است.

وی دمای فعلی شهرکرد را منفی 19 درجه سانتی‌گراد گزارش کرد و گفت: همچنین دمای شهر لردگان منفی صفر درجه سانتی‌گراد، بروجن منفی 18 درجه سانتی‌گراد، فارسان منفی 14 درجه سانتی‌گراد، اردل منفی 9 درجه سانتی‌گراد، شلمزار منفی 15 درجه سانتی‌گراد، فرخشهر منفی 18 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای پیام/68008/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول