اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فردوس خبر داد

تغییر 6 رئیس هیئت ورزشی در فردوس

رئیس اداره ورزش و جوانان فردوس از تغییر شش رئیس هیئت ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: برای برگزاری مسابقات ورزشی سالن اختصاصی در مجموعه ورزشی انقلاب فردوس احداث می‌شود.

تغییر 6 رئیس هیئت ورزشی در فردوس

محمد رضا مهران‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور تعامل بیشتر و تقویت فعالیت‌ ورزشی تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان فردوس تغییر کردند و مسئولان تعدادی دیگر از هیئت‌های ورزشی نیز به زودی معرفی می‌شوند.

وی افزود: این تغییرات در روسای شش هیئت کشتی، تکواندو، هندبال، تیروکمان، ووشو و بوکس بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فردوس ادامه داد: جابجایی‌های صورت گرفته بنا به درخواست ورزشکاران این رشته‌های ورزشی و همچنین عدم تمایل همکاری برخی از روسای قبلی این هیئت‌های ورزشی انجام شده است.

مهران‌پور خاطرنشان کرد: سید علی رحیمی به عنوان رئیس هیئت کشتی معرفی شد، علی دلپذیر رئیس هیئت تکواندو شد و علیرضا خالقی نیز سکاندار هیئت هندبال شهرستان فردوس شد.

وی ادامه داد: همچنین محسن اسماعیل‌پور حکم ریاست هیئت تیر و کمان را دریافت کرد و محمدحسین زاهدی‌مقدم سکاندار هیئت ووشو شد و جواد وجود‌‌‌زاده نیز به عنوان رئیس هیئت بوکس شهرستان فردوس مشغول فعالیت شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فردوس در راستای امکانات ورزشی این شهرستان بیان کرد: در سال 90 پروژه احداث سالن ورزشی استاندارد ویژه برگزاری مسابقات ورزشی با ظرفیت حداکثر هزار نفر تماشاچی در مجموعه ورزشی انقلاب فردوس، مصوب شد که بدلیل مشکلات پیمانکاری تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

مهران‌پور به پیگیری‌ و مکاتبات با اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به منظور اختصاص اعتبار سالن ورزشی فردوس اشاره و تصریح کرد: با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان در سال جاری مبلغ 2 میلیارد ریال برای اجرای پروژه ساخت سالن ورزشی مسابقه‌ای مجموعه ورزشی انقلاب فردوس مصوب شد.

وی اذعان داشت: کار انتقال سوله سالن ورزشی از کارخانه سازنده آن به شهرستان فردوس انجام شده است و به زودی مراحل نصب آن آغاز می‌شود که امید است تا پایان سال جاری شاهد افتتاح این سالن ورزشی باشیم.

انتهای پیام/69014/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول