اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

اجرای 2 سد بزرگ دالکی و تنگ‌ارم در دشتستان

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از اجرای دو سد بزرگ دالکی و تنگ‌ارم در دشتستان خبر داد.

اجرای 2 سد بزرگ دالکی و تنگ‌ارم در دشتستان

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان مهم‌ترین اولویت مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید شبانه‌روز تلاش و فعالیت کند و برای اعتلای کشور و خدمت به مردم نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشتستان دارای قابلیت بالایی در حوزه کشاورزی است و البته در صورت تامین به موقع آب کشاورزی شاهد تحول در این عرصه خواهیم بود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: خشکسالی‌های چند سال اخیر و خشک شدن سفره‌های زیرزمینی مشکلاتی برای کشاورزان و تولیدکنندگان کشاورزی به وجود آورده که باید راهکاری مناسب اندیشیده شود.

وی از اجرای دو سد بزرگ دالکی و تنگ‌ارم در دشتستان خبر داد و گفت: اجرای این دو سد گامی در راستای بهبود وضعیت آب کشاورزان عزیز است.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: سرعت و میزان پیشرفت در اجرای سد تنگ‌ارم نسبتا مطلوب است و امیدوار هستیم با تامین مطالبات پیمانکار و تزریق اعتبار لازم شاهد سرعت بیشتر در این طرح بزرگ بباشیم.

وی از آبگیری سد تنگ‌ارم تا مهرماه سال آینده خبر داد و تاکید کرد: با تلاش و پیگیری صورت گرفته سد تنگ‌ارم تا مهرماه آینده تکمیل شده و آبگیری خواهد کرد که امری بسیار ارزشمند است.

موسوی‌نژاد یادآور شد: سد دالکی نیز در مراحل ابتدایی کار قرار دارد که امسال با تزریق اعتبارات و تامین نقدینگی به مرحله عملیاتی می‌رسد.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول