اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

بودجه سال 93 شهرداری واقع‌بینانه تنظیم شود

عضو شورای شهر ساری گفت: بودجه سال 93 واقع‌بینانه تنظیم شود تا شهرداری بتواند براساس آن اقدام کند.

بودجه سال 93 شهرداری واقع‌بینانه تنظیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمهدی احمدی امشب در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری، افزود: نحوه کمک و مساعدت شورا به هیئت‌های مذهبی شهر و همچنین کمک به برگزاری یادواره شهدای بخش و دیگر یادواره‌ها از سوی کمیسیون‌های شورا ساماندهی شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات جاری در حوزه تاکسیرانی، تصویب نرخ مربوط به تاکسی و اتوبوس است و تقاضا دارم برای جلوگیری از مشکلات سال‌های گذشته، نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در موعد مشخص تصویب شود.

احمدی یادآور شد: سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی با کارشناسی دقیق، نسبت به پیشنهاد نرخ کرایه جدید اقدام کنند و این نرخ تا پایان سال ابلاغ شود و در سال جدید هم بتوانند به درستی اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت پیاده‌روهای شهر در این فصل زمستان به علت بارندگی زیاد و دقت نداشتن در انجام صحیح پروژه‌ها موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است، گفت: شرایط به گونه‌ای است که شهروندان در برخی از پیاده‌روها قادر به رفت و آمد نیستند چرا که وضعیت پیاده‌روها بسیار بد است و از شهرداری تقاضا دارم این وضعیت را سامان دهد.

احمدی با اشاره به اینکه بعضی از معابر و خیابان‌ها از روشنایی مناسبی برخوردار نیستند، ادامه داد: شهرداری نسبت به رفع این مشکل هم اقدام کند.

این عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: موضوعی که شهرداری از آن غفلت کرده بحث آموزش است و این بخش اساسی و مهم می‌تواند در ارتقای سطح علمی کارکنان شهرداری نقش موثری داشته باشد.

احمدی افزود: بودجه سال 93 واقع‌بینانه تنظیم شود تا شهرداری بتواند بر‌اساس آن اقدام کند.  

‌انتهای پیام/86007/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول