اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری در نطق پیش از دستور:

نقد جدی به اظهارات همکارانم در شورای شهر ساری دارم

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه نقد جدی به اظهارات همکارانم دارم، گفت: نشستن بر کرسی انتقاد ساده است، اما هنر ارائه پیشنهاد مؤثر است که می‌تواند منجر به ارائه مصوبات با پیوست‌های علمی باشد.

نقد جدی به اظهارات همکارانم در شورای شهر ساری دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسعود پیری امشب در جلسه علنی شورای شهر ساری در نطق پیش از دستور خود، اظهار داشت: به عنوان جوان‌ترین عضو حاضر در جمع شورا، با آسیب‌شناسی دقیق مدیریت شهری و با مانیفست جای‌گشت جهت‌گیری فنی به جای الگوهای سیاسی وارد کارزار انتخابات شدم.

وی ادامه داد: به جای وعده‌های خارج از انضباط شورا و تنها با پارادایم‌هایی مانند اصلاح ساختار بودجه، اصلاح فراگردهای فنی، مالی، اداری، احیای ظرفیت‌های قانونی پارلمان شهر و ... موفق به جلب آرای مردمی شدم.

این عضو شورای شهر ساری یادآور شد: معتقدم می‌توان شورا را به ترازی رساند تا حاکمیت رغبت کند همه کارکردهای قانونی را به این نهاد تفویض کند.

پیری با بیان اینکه نگاه آرمانی من به اداره شهر با حضور چند  ماهه در مسیر فراموشی است، اذعان داشت: بیشتر جلسات، کم فروغ و کوبیدن بر طبل منیت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه نقد جدی به اظهارات همکارانم دارم، تصریح کرد: نشستن بر کرسی انتقاد، ساده است اما هنر ارائه پیشنهاد موثر است که می‌تواند منجر به ارائه مصوبات با پیوست‌های علمی باشد.

عضو شورای شهر ساری متذکر شد: این فرزند کوچک شهر در پی احقاق رسالت نظارتی خود است که از سوی شهروندان، تنفیذ شده است.

پیری با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم فردی به شعور شهروندان توهین کند، ابراز داشت: تجربه کار گروهی در شهری مثل ساری، خردسال است و با گذشت 14 سال از عمر شورا، باید به مرحله بلوغ می‌رسید و رفتار منطبق با منطق داشت اما به فهم من، در کلان کشور و همچنین در ساری، موضع شورا، همان موضع پیش‌بینی شده در قانون نیست.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه چشمان زیادی، ملتمس تحرکات جدی ما هستند، بیان داشت: اداره‌های بیماری هم در صدد کارشکنی و ناامید کردن مردم هستند.

انتهای پیام/86007/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول