اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

ایستادگی بر عهد با شهدا استکبار را نابود می‌کند

امام جمعه بابل گفت: ایستادگی بر عهدی که با شهدا بستیم، استکبار را نابود می‌کند.

ایستادگی بر عهد با شهدا استکبار را نابود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در کنگره 10 هزار و 400 شهید استان مازندران که در مصلی نماز جمعه بابل برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری این مراسم‌ها موجب احیای خاطرات گذشته می‌شود، افزود: امروز آمده‌ایم که به شهدا بگوییم ما بر عهدمان ایستاده‌ایم و نخواهیم گذاشت امام و رهبرمان تنها بماند.

وی با تاکید به اینکه نکند در سایه‌سار زندگی دنیوی آن روحیات الهی و معنوی در معرض خدشه قرار گیرد، بیان داشت: آیه مبارکه بقیه‌الله در قرآن کریم بیانگر وجود اعظم رهبر انقلاب است اما رزمندگانی که از دفاع مقدس برگشتند نیز مصداق این آیه می‌شوند.

خطیب جمعه بابل هدف از برگزاری این کنگره را احیای روحیات اسلامی رزمندگان اسلام برشمرد و تصریح کرد: در این محفل می‌توانیم خود را ارزیابی کرده و ببینیم تا چه اندازه توانستیم از آرمان امام و شهدا دفاع کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه اگر بر عهد خود باقی بمانیم و بر مکتب خود استقامت بورزیم هرگز استکبار نمی‌تواند بر ما چیره شود، خاطرنشان کرد: طبق فرموده امام علی(ع) اگر ملتی لباس رزم را از بدن خارج کند و وارد لباس دیگری شود در واقع وارد ذلت شده است.

وی با بیان اینکه این تجمع موجب می‌شود که روحیه اتحاد در شما تقویت شود، افزود: این کنگره فرصت ارزشمندی است تا با پیامبر اکرم(ص)، ائمه اطهار و امام راحل تجدید بیعت کنیم و عزم راسخ خود را در حمایت از آرمان شهدا نشان دهیم.

انتهای پیام/86009/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول