اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

مشکلات شهرک صنعتی مرزن‌آباد برطرف شود

فرماندار چالوس گفت: رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد ضروری است و همه باید برای آبادانی این شهرک تلاش کنیم.

مشکلات شهرک صنعتی مرزن‌آباد برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سید‌قدیر رضایی بعد از ظهر امروز  در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مرزن‌آباد که با حضور مدیر کل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندارن برگزار شد، افزود: شهرک صنعتی مرزن‌آباد یکی از قطب‌های مهم در زمینه اشتغالزایی است.

وی تأکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه اقتصادی وظیفه تولیدکنندگان چند برابر شده و همه باید در راستای تحقق این امر تلاش کنند.

رضایی به حمایت از سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در شهرستان چالوس هستیم و  هدف اصلی ما اشتغالزایی و رونق صنعت است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان آمادگی لازم را دارد تا برای رفع مشکلات این شهرک اقدامات مورد نیاز را انجام دهد و امیدواریم با همکاری و اتحادی که بین مسئولان و تولیدکنندگان این شهرک وجود دارد مشکلات موجود رفع شود.

*سرعت و دقت در کارها جدی گرفته شود

امام جمعه مرزن‌آباد نیز در این جلسه گفت: در بیشتر مواقع مشکل سوء مدیریت مانع انجام کارها است.

حجت‌الاسلام محمود علیخانی اشتغال جوانان را مهم‌ترین دغدغه عنوان کرد و افزود: در دولت جدید که با شعار تدبیر و امید وارد عمل شده است، می‌توان با تدبیر و مدیریت مناسب موانع را برطرف کرد با اشتغالزایی برای جوانان بارقه‌ امید را در آنان بارور کرد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای کارها باید سرعت، شتاب  و دقت را در نظر گرفت چرا که اگر کاری به تأخیر بیفتد تمسخر و نارضایتی مردم را به‌همراه دارد.

علیخانی به دیگر ضررهای ناشی از کندی و بی‌توجهی در کارها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مغفول ماندن از اهداف بزرگ‌تر، نارضایتی و دلسردی مردم و بالا رفتن جرأت نفوذ دشمن بر کشور از جمله اثرات ناشی از عدم سرعت در اجرای پروژه‌ها و کارها است.

وی مذکر شد: همچنان‌که به‌ فکر سرمایه‌گذار هستیم باید به‌ فکر کارگران نیز باشیم و حق و حقوق کارگران را تمام و کمال ادا کنیم.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول