اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک‌ صنعتی مرزن‌آباد خبر داد

فعالیت 25 واحد صنعتی در شهرک صنعتی مرزن‌آباد

مدیر شهرک صنعتی مرزن‌آباد گفت: در حال حاضر 25 واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی مرزن‌آباد مشغول به‌کار است.

فعالیت 25 واحد صنعتی در شهرک صنعتی مرزن‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، کامران رهبر امشب در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مرزن‌آباد افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی در سال 81، برای مرزن‌آباد یک شهرک صنعتی در زمینی به ‌مساحت 32 هکتار برای اجرای طرح‌های صنعتی در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون برای 43 واحد صنعتی قرارداد تنظیم شد که از این تعداد 25 واحد فعال است.

مدیر شهرک صنعتی مرزن‌آباد خاطر نشان کرد: تعداد 16 واحد در حال نصب ماشین‌آلات و ساخت است و دو واحد دیگر نیز در حال فسخ قرارداد است.

رهبر به زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک صنعتی مرزن‌آباد اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد پست‌های برق، ایجاد تأسیسات شبکه آبرسانی، نصب مخزن بتنی، شبکه فاضلاب و آسفالت محوطه شهرک از جمله زیرساخت‌هایی است که به اتمام رسیده است.

وی به مشکلات مهم شهرک صنعتی مرزن‌آباد اشاره کرد و افزود: در صورتی‌که اعتباری برای شهرک صنعتی مرزن‌آباد مصوب شود، تصفیه فاضلاب، گازکشی و توسعه شهرک( که تاکنون 30 هزار متر آن تملک شده است) از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.

*صنعت در مرزن آباد مظلوم واقع شده است

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی مرزن‌آباد نیز در این‌ نشست گفت: واقعیت تشکیل شهرک صنعتی برای سرمایه‌گذارانی است که یک ایده داشتند و با جواز تأسیس می‌توانستند از مزایایی مانند برخورداری از زمین با قیمت مناسب برای احداث کارخانه بهره‌مند شوند.

بهرام عزیزثانی بیان داشت: صنعت در استان مازندران و به ویژه مرزن‌آباد مظلوم واقع شده است و ما می‌خواهیم با تعامل بین شهرک صنعتی و سرمایه‌گذار این مشکل را برطرف کنیم.

وی زیرساخت‌های موجود در شهرک صنعتی مرزن‌آباد را ناقص عنوان کرد و گفت: عدم شبکه گاز، نداشتن سند مالکیت، عدم لوله‌کشی آب با وجود ساخت منبع آب و همچنین نداشتن دفتر مستقل در شهرک از مهم‌ترین مشکلاتی است که سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی مرزن‌آباد با آن مواجهند.

انتهای پیام/86004‌/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول