اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان:

مغلوب هواداران تیم نفت آبادان شدیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: جو ورزشگاه تختی آبادان و حمایت تماشاگران از تیم نفت، فشار زیادی به ما وارد کرد و یکی از عوامل باخت ما بود.

مغلوب هواداران تیم نفت آبادان شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، قاسم شهبا عصر امروز پس از دیدار تیمش در آبادان که منجر به باخت دو بر یک این تیم شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و تیم صنعت نفت از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد و طبعا برنده بازی شد.

وی با بیان اینکه جو ورزشگاه و حمایت تماشاگران از تیم خود بسیار سنگین بود و فشار زیادی در طول بازی به بازیکنان ما وارد کرد، تصریح کرد: این برد را به مردم آبادان و هواداران خونگرم صنعت نفت تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان افزود: در دقیقه سه یک موقعیت بسیار خوب نصیب مهاجم ما شد که اگر کمی دقت می‌کرد شاید اکنون نتیجه حداقل مساوی بود.

وی تاکید کرد: نفت نیز در این دیدار فشار زیادی به ما وارد کرد و در دقایق پایانی می‌توانست اختلاف را بیشتر کند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر عنوان کرد: در ابتدای بازی ما خود به طرف نیمکت صنعت نفت رفتیم که این رسم میهمان نوازی نیست، البته که قاسمپور بزرگ و پیشکسوت ماست، اما رسم میهمان نوازی این نبود.

وی در خصوص اینکه کدام تیم‌ها بیشتر شانس صعود به لیگ بر‌تر فوتبال کشور را خواهند داشت خاطر نشان کرد: از‌‌ همان اوایل اعلام کردم که نفت آبادان از مدعیان اصلی این رقابت‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر یکشنبه میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که موفق شد این تیم را با حساب دو بر یک از پیش روی بردارد.

این تیم با کسب این پیروزی هم اکنون با 22 امتیاز به همراه تیم فوتبال پدیده مشهد در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول در گروه اول قرار دارد.

انتهای پیام/72013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول