اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شهرداری اردبیل:

پاشنه آشیل فوتبال اردبیل نارسایی‌های سخت‌افزاری است

سرمربی تیم شهرداری اردبیل گفت: پاشنه آشیل فوتبال اردبیل مشکلات و نارسایی‌های سخت‌افزاری است چرا که ما در وضعیت بارش برف سالن مناسبی نداریم که بخواهیم تمریناتمان را پیگیری کنیم.

پاشنه آشیل فوتبال اردبیل نارسایی‌های سخت‌افزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ربیعی پیش از ظهر امروز در نشست با شهردار اردبیل در بیان مشکلات و نارسایی‌های تیم فوتبال شهرداری برای رسیدن به لیگ دسته یک اظهار داشت: بنده به دلیل ارادتی که به علی دایی به عنوان اسطوره فوتبال ایران و حتی جهان داشتم و همچنین شماره 12 دوست‌داشتنی تیم ملی مقصود بایرامی هدایت تیم شهرداری را برعهده گرفتم و به حضورم در اردبیل نیز افتخار می‌کنم.

وی تصریح کرد: بنده معتقدم تیم شهرداری تیمی مردمی و متعلق به عموم هموطنان است چرا که بنده فوتبال را یک پدیده بزرگ اجتماعی می‌دانم که در هر نقطه از این دنیا میلیون‌ها بیننده و تماشگر دارد و منبع عظیم درآمدی برای کشورهای مختلف محسوب می‌شود.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل افزود: ما نیز در کشورمان و استان اردبیل می‌توانیم از این صنعت به عنوان یک صنعت درآمد‌زا و اشتغالزا استفاده کنیم که تنها کافی است نگاهمان به این رشته بلند مدت و واقع‌بینانه و با نگرش سرمایه‌گذاری صحیح برای حفظ سلامتی جوانانمان باشد تا بتوانیم نتایج خوبی را از این امر بگیریم.

ربیعی افزود: ما از اول فصل با یک نگاه بلند مدت به تیم فوتبال شهرداری سعی کردیم در قالب یک سیستم نظام‌مند و استراتژی درست هدف‌گذاری‌ها را انجام دهیم تا این حرکت‌ها تضمینی برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری باشد تا شرایط بهتر نیز حادث شود.

این مسئول عنوان کرد: ما در روزهای سخت و دشوار نیازمند حمایت جدی هستیم ولی این قول را می‌دهیم که اتفاقات سال‌های گذشته دیگر در این تیم رخ ندهد و ما بتوانیم در نیم فصل دوم نیز با قوت و قدرت وارد میدان شده و اهداف و پیگیری‌ها را به سرانجام برسانیم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل گفت: هر چند در آخر فصل تیم قهرمان مشخص شده و کاپ قهرمانی اهدا می‌شود اما ما از هم اکنون نگاه و برنامه‌ریزی‌هایمان را واقع‌بینانه قرار دادیم تا مبادا از فضای پیش آمده عده‌ای بخواهند برای به حاشیه راندن تیم سوء استفاده کنند.

ربیعی به کمبود امکانات سخت‌افزاری در فوتبال اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ما برای برطرف کردن مشکلات باید به دور از هرگونه بدبینی وارد عمل شویم به طوری که بنده اعتقاد دارم دوره پیش فصل خوبی را سپری کردیم و با اکثریت مهره‌ها حداقل شش تا هفت هفته قبل از آغاز لیگ تمرین و آمادگی خود را حفظ کردیم به طوری که به جز یک باخت در دیدارهای دوستانه حتی با پرسپولیس بسیار موفق عمل کردیم.

نیمی از تیم شهرداری را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با وجود گذراندن دوره پیش فصل مناسب ما هم اکنون به دلیل سرمای هوا و برودت مجبور هستیم تمریناتمان را در سالن پیگیری کنیم به طوری که 15 روز قبل از بازی با ماشین‌سازی تبریز در سالن تمرین کردیم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل نامناسب بودن زمین چمن مصنوعی ورزشگاه علی دایی را بیان کرد و ابراز داشت: سفتی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه علی دایی سبب شده یک عدم ارتجاع به وجود آمده و آنگونه که مطلوب بازی فوتبال است زمین چمن از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد که این خود به عضلات ران بازیکنان ضربه وارد می‌کند.

ربیعی با قدردانی از حمایت شورا و شهرداری اردبیل از این تیم گفت: تغییراتی که اخیراً در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رخ داد تغییراتی مطابق خواست مسئولان بود که به بنده هیچ ربطی ندارد اما معتقدم این تیم باید مورد حمایت جدی قرار گیرد تا به عنوان نماینده اردبیل در لیگ دسته اول حضور پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه حدود نیمی از بازیکنان تیم شهرداری اردبیل بومی هستند و مابقی نیز غیربومی به شمار می‌روند، یادآور شد: ما امیدواریم با حمایت همه‌جانبه مسئولان این استان در پایان فصل تیم شهرداری اردبیل به لیگ دسته اول صعود پیدا کند.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول