اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان اصفهان:

چشمه همیشه جوشان وقف با تجلیل واقفان زنده نگه داشته می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: باید صدقه جاریه و چشمه همیشه جوشان وقف را با عمل خود و تشویق افراد به وقف زنده نگه داریم.

چشمه همیشه جوشان وقف با تجلیل واقفان زنده نگه داشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی بعدازظهر امروز در همایش وقف و رسانه اظهار کرد: از دیر باز مقوله وقف وجود داشته است و اکنون وظیفه ما است که بتوانیم این چشمه همیشه جوشان را با عمل خود و اجرای نیات واقفان احیا سازیم.

وی در ادامه افزود: باید با همکاری با ارگان‌ها و سازمان‌ها همکاری داشته باشیم تا بتوانیم در زمینه احیا موقوفات گام برداریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: من آمده‌ام تا تعامل داشته باشم و بدون هیچ حاشیه‌ای فعالیت خواهم کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود به برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان اشاره کرد و گفت: هفته وقف از 9 دی ماه آغاز شده  و امروز آخرین روز از این هفته مبارک است.

صادقی بیان کرد: در این هفته طبق دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کلیه برنامه‌ها را طبق جدول زمانبندی اجرا نمودیم و بهترین گام برداشته در راستای ترویج فرهنگ وقف از نظر من، تجلیل و تشویق از افرادی است که با شهامت و گذشت خود بخشی از مال خود را حبس نموده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با تجلیل از واقفان خیراندیش و اطلاع رسانی در این خصوص می‌توان میل و رغبت را در عموم مردم برای ترویج سنت حسنه نبوی احیا کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه به احکام وقف اشاره کرد و گفت: اگر شخصی مال موقوفه‌ای را به عمد و دانسته تصرف کند، با خداوند متعال مضاربه کرده و این امری حرام است.

انتهای پیام/63001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول