اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه همدان مطرح کرد

حاکمیت تفکر بسیجی در کشورهای آزادیخواه جهان

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه به برکت خون 200 هزار شهید دفاع مقدس انقلاب اسلامی در حال صدور است، گفت: امروزه شاهد حاکمیت تفکر بسیجی در کشورهای آزادیخواه جهان هستیم.

حاکمیت تفکر بسیجی در کشورهای آزادیخواه جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مظاهر مجیدی ظهر امروز در مراسم یادواره 11 شهید روستای سیمین از توابع شهرستان بهار با اشاره به تلاش رزمندگان در دفاع از خاک کشور اظهار کرد: 34 کشور در جنگ تحمیلی به دنبال دست‌اندازی به این کشور بودند که البته با جانفشانی شهدا و ایثارگران، حتی یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن درنیامد.

وی با بیان اینکه به برکت خون 200 هزار شهید دفاع مقدس و ولایت فقیه انقلاب اسلامی در حال صادر شدن است، گفت: امروزه شاهد حاکمیت تفکر بسیجی در کشورهای آزادیخواه جهان هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ایران اضافه کرد: دشمن به دنبال ایجاد انحراف فکری در جامعه است، پس باید هوشیار بود.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز با بیان اینکه شهدا برای کشور عزت و اقتدار خلق کردند، گفت: پیشرفت ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها به برکت خون شهداست.

محمدابراهیم الهی‌تبار با بیان اینکه حماسه سیاسی به برکت حضور مردم محقق شد، گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی نیز باید وارد عرصه فعالیت شویم.

وی تأکید کرد: برای تحقق این حماسه عظیم نیازمند پشتوانه مردمی هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید به سمت جذب سرمایه‌گذار رویم، خواستار نهادینه کردن فرهنگ سرمایه‌گذاری در استان شد.

انتهای پیام/89028/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول