اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای حل اختلاف کشور مطرح کرد

دوری از قرآن دلیل عمده مشکلات جامعه

رئیس شورای حل اختلاف کشور گفت: دلیل بیشتر گرفتاری‌ها و مشکلات در جامعه عدم توجه به قرآن و دوری از آن است بنابراین متخصصان و کارشناسان باید زمینه را برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه فراهم کنند.

دوری از قرآن دلیل عمده مشکلات جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‎الاسلام محمد مهدی احمدی میانجی ظهر امروز در مراسم افتتاح مسابقات قرآنی کارکنان دادگستری مناطق چهار کشور در بوشهر با اشاره به ویژگی‌های قرآن اظهار داشت: قرآن به عنوان کتاب آسمانی و معجزه حضرت محمد(ص) باید سرلوحه تمام کارهای ما باشد.

وی بیان کرد:  اگر در جامعه‌ای توجه و عمل به قرآن نهادینه شود آن جامعه بهتر و سریع‌تر به سرمنزل مقصود می‌رسد. دلیل بیشتر گرفتاری‌ها و مشکلات در جامعه عدم توجه به قرآن و دوری از آن است بنابراین متخصصان و کارشناسان باید زمینه را برای ترویج فرهنگ قرانی در جامعه فراهم کنند.

احمدی با اشاره به فعالیت‌های مختلف برای افزایش تعداد حافظان قرآن در ایران بیان کرد: آنچه بیشتر نیاز به کار دارد تدبر و عمل به دستورات قرآنی است که تا رسیدن به جایگاه مطلوب در این زمینه خیلی عقب هستیم. وقت‎شناسی و نظم در کارها از تاکیدات قرآن است اما با کمال تاسف بسیاری از جلسات رسمی کشور نیز با یک ساعت تاخیر شروع می‎شود.

24 نفر از کارکنان دادگستری منطقه چهار کشور شامل استان‌های بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد و هرمزگان به مدت دو روز در این مسابقات قرآنی حضور دارند.

این مسابقات در چهار رشته قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم برگزار می‎شود و 12 نفر از برگزیدگان رشته‌های قرآنی یادشده به مرحله کشوری که دهم بهمن امسال برگزار می‎شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول