اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر

پایانه مسافربری یاسوج به محل نمایشگاه‌های شهرداری انتقال داده می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال و به صورت موقت طی زمان مشخصی پایانه مسافربری یاسوج به محل نمایشگاه‌های شهرداری انتقال داده می‌شود.

پایانه مسافربری یاسوج به محل نمایشگاه‌های شهرداری انتقال داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار و دیگر اعضای جلسه برگزار شد.

سید موسی خادمی در این نشست به اهمیت و ضرورت شورای ترافیک اشاره کرد و گفت: در جلسه شورای ترافیک استان مصوبات شورای شهرستان‌ها ارائه و نظرات و پیشنهادات در سطح استانی در صورت تصویب نهایی اعضا به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مهمترین بحث امروز در شورای ترافیک را انتقال پایانه مسافربری یاسوج عنوان کرد و گفت: در حال حاضر فاصله پایانه فعلی با سطح شهر زیاد بوده و امکان تردد و عبور و مرور برای مسافران بسیار سخت است.

خادمی در ادامه با تاکید بر اینکه مکان کنونی پایانه‌های مسافربری مناسب نیست، گفت: تا زمانی که پایانه دائمی راه‌اندازی شود به صورت موقت و طی زمان مشخصی پایانه مسافربری به محل نمایشگاه‌های شهرداری انتقال داده می‌شود.

این مسئول انتقال پایانه مسافربری یاسوج را دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: شهرداری موظف است طی پروسه زمانی مشخص دو ساله محل پایانه مسافربری دائمی را مشخص تا اقدامات لازم به منظور ساخت و ساز صورت گیرد.

وی تاکید کرد: نباید انتقال پایانه مسافربری از محل کنونی به محل نمایشگاه‌های شهرداری زمان‌بر و طولانی باشد از این رو شهرداری موظف است طی دو سال آینده وضعیت ترمینال دائمی یاسوج را مشخص و اقدامات لازم مبنی بر راه‌اندازی و افتتاح آن را به مرحله اجرا بگذارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دومین دستور کار جلسه امروز شورای ترافیک را ترافیک سنگین میدان معلم عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مسیر میدان امام حسین به میدان معلم دارای بار ترافیکی سنگینی است که باید تمهیدات لازم در این خصوص صورت گیرد و اولویت کار دستگاه‌های مربوطه نیز باشد.

این مسئول اشاره‌ای به وضعیت کلی بار ترافیکی در سطح کهگیلویه و بویراحمد خصوصاً مرکز استان داشت و گفت: با توجه به بار ترافیکی زیاد در ایام بهار و تابستان و افزایش ورود مسافران به استان به نظر می‌رسد باید بحث ترافیکی در شهر یاسوج را به صورت فصلی اجرا کنیم.

خادمی در ادامه به پل سوم بشار اشاره‌ کرد و گفت: با توجه به اینکه عملیات عمرانی پل تمام شده ولی استفاده‌ای از آن صورت نمی‌گیرد و در حال حاضر در حاشیه و اطراف پل تملک اراضی وجود دارد مقرر شد اقداماتی مبنی بر رفع موضوع صورت گیرد.

انتهای پیام/82011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول