اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عنوان کرد

انتقال تماشاگران بازی صبا و سپاهان از دو نقطه قم به ورزشگاه یادگار امام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: تماشاگران مسابقه فوتبال تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان یک ساعت و نیم پیش از شروع بازی از دو نقطه در سطح شهر به ورزشگاه یادگار امام منتقل می‌شوند.

انتقال تماشاگران بازی صبا و سپاهان از دو نقطه قم به ورزشگاه یادگار امام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به اهمیت و خدمت‌رسانی مناسب سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به همشهریان و زائران کریمه اهل بیت(س) اظهار داشت: این سازمان نقش مهمی در حمل و نقل عمومی و درون‌شهری قم دارد.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در مناسبت‌های مختلف که نیاز به سرویس‌دهی و جابجایی ویژه مسافران احساس می‌شود، حضوری فعال داشته و همواره در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران درون‌شهری حرکت کرده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در قم نیز برنامه‌ریزی برای بازگشت مسافران و عزاداران صورت گرفته بود، عنوان داشت: بیش از 200 هزار نفر از عزاداران حسینی پس از شرکت در مراسم جمکران با استفاده از اتوبوس به داخل شهر بازگشتند و این کار در طول زمان کمتر از یک ساعت و 15 دقیقه صورت گرفت که این امر جزو افتخارات سازمان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در مراسم روز 28 صفر نیز سازمان اتوبوسرانی نسبت به جابه‌جایی به موقع و مناسب مسافران به ویژه در مسیر بلوار زائر اقدام کرد و این کار در سالروز شهادت امام رضا(ع) نیز انجام خواهد شد.

امراللهی در ادامه به سرویس‌دهی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به تماشاچیان مسابقات فوتبال در قم اشاره کرد و گفت: از آنجا که تیم فوتبال صبای قم در سری مسابقات لیگ برتر حضور دارد و بازی‌های این تیم در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود، انتقال تماشاگران از داخل شهر به این مکان و نیز بازگرداندن آنها ضروری است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در روز 29 آذرماه سال جاری یعنی روز بازی صبا با استقلال تهران، 35 دستگاه اتوبوس برای انتقال تماشاگران به ورزشگاه حیدریان و همچنین برای بازگشت آنها اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه 14 دی ماه امسال نیز صبای قم با سپاهان اصفهان دیدار خواهد داشت، گفت: برای این بازی هم متناسب با تعداد تماشاگران اتوبوس‌هایی اختصاص می‌یابد؛ زمان حرکت اتوبوس‌ها از داخل شهر به سمت ورزشگاه یادگار امام نیز یک ساعت و نیم قبل از شروع بازی خواهد بود.

امراللهی افزود: تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند در دو مکان یعنی میدان شهید مطهری و روبه‌روی ورزشگاه شهید حیدریان حضور یافته و از آنجا با اتوبوس به ورزشگاه یادگار امام(ره) بروند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه به تناسب اهمیت و میزان تماشاگران هر بازی، تعداد اتوبوس‌ها و مکان‌های انتظار نیز تغییر می‌یابد، گفت: به عنوان مثال برای بازی صبا و استقلال، چهار مکان و تعداد اتوبوس‌ها نیز بیشتر بوده است.

وی از همه تماشاگران خواست ضمن استفاده صحیح از وسایط حمل و نقل عمومی از تعجیل در سوار شدن به اتوبوس‌ها پرهیز کنند.

امراللهی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد تماشاگران، اتوبوس به اندازه کافی اختصاص می‌یابد و هیچ نیازی به عجله در سوار شدن به اتوبوس‌ها نیست.

وی بیان داشت: از همه شهروندان می‌خواهیم در دیگر روزها و برای مسافرت‌های درون‌شهری خود حتی‌الامکان از وسایط حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا علاوه بر کاهش آلودگی هوا، در کاهش ترافیک نیز سهیم باشند.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول