اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی آستانه امامزاده طبس:

برکات سنت وقف باعث تنفس و احیای جامعه می‌شود

مدیر اجرایی امامزاده طبس با بیان اینکه خادمین باید به زائرین با محبت خدمت کنند تا بتوانند افراد را جذب کنند، گفت: برکات سنت وقف باعث تنفس و احیای جامعه می‌شود.

برکات سنت وقف باعث تنفس و احیای جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، عباس ذوالفقاری ظهر امروز در همایش بزرگ «همه واقف باشیم» که با حضور مسئولان، خیرین و واقفین، هیئت امنا و خادمین بقاع متبرکه گناباد در امامزاده کاخک برگزار شد، اظهار داشت: برکات سنت وقف باعث می‌شود که جامعه تنفس کند.

مدیر اجرایی امامزاده طبس افزود: بزرگترین واقف فرهنگی جهان اسلام مرحوم ملک در مشهد بوده که یک پشتیبان قوی برای آستان قدس رضوی است.

وی با اشاره به جایگاه امامزادگان گفت: انسان در ظلماتی تاریک در زندگی قرار دارد و برای پیدا کردن هدف، محتاج به نشانه‌هایی است و امامان و امامزادگان نقش راهنما دارند که باید به آنها متوسل شویم تا راه را گم نکنیم.

وی در ادامه خطاب به حاضرین در جلسه گفت: در امامزاده طبس تعداد 600 نفر به صورت کشیکی آستان مبارک امامزاده را اداره می‌کنند و برای این کار یک ریال هم پولی دریافت نمی‌کنند.

وی افزود: خادمین باید به زائرین با محبت خدمت کنند تا بتوانند افراد را جذب کنند و از آنجا که مردم به دنبال آرامش هستند باید جاذبه زیادی ایجاد شود و خدمت خالصانه و صادقانه باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب هیئت امنای بقاع متبرکه بی‌حساب و کتاب نیست، افزود: اعضای هیئت امنا و خادمین بقاع متبرکه باید بدانند وقتی این کار را پذیرفتند، مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

ذوالفقاری با اشاره به آستان امامزاده طبس نیز گفت: آستان قدس رضوی برای بر پا نگهداشتن امامزاده طبس کمک‌های فراوانی کرده ولی مدت 5 سال است که آستان قدس رضوی هیچ پولی را در این زمینه هزینه نمی‌کند.

در پایان مراسم به واقفین و اعضای هیئت امنا و خادمین بقاع متبرکه حاضر در جلسه با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2202/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول