اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان بیان کرد

خدمات‌دهی سازمان بهزیستی همدان به 25 هزار نفر در سال‌جاری

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به خدمات‌دهی سازمان بهزیستی همدان به 25 هزار نفر طی امسال گفت: فعالیت‌های انجام شده در تسهیلات اقتصادی و انسجام خانواده‌ها با ایجاد مشاغل هنری برای بانوان کاری اثرگذار بوده است.

خدمات‌دهی سازمان بهزیستی همدان به 25 هزار نفر در سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق پیش از ظهر امروز در کارگروه بانوان و خانواده شهرستان همدان به اهمیت نقش زنان در جامعه پرداخت و اظهار داشت: توجه به نقش خانواده در جامعه، زمینه تحقق جامعه سالم را فراهم می‌کند.

وی با مهم دانستن ترویج سبک زندگی سالم در جامعه افزود: ایجاد سبک زندگی سالم در جامعه مورد غفلت واقع شده‌، باید این مشکل را رفع کرد.

فرماندار شهرستان همدان گفت: اگر شرایط لازم برای ترویج سبک زندگی سالم در جامعه فراهم نشود دیگران نوع بدلی را ترویج خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی بنیاد خانواده را مستحکم می‌کند، افزود: با این وضعیت دیگر شاهد افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج نخواهیم بود.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به جهت‌دهی درست در ایجاد جامعه سالم افزود: کار تربیتی خانوداه کاری چندسویه است پس باید در انتقال مفاهیم فرهنگی درست به خانواده‌ها تلاش کرد.

وی با اشاره به فعالیت 5 هزار بانوی شاغل در آموزش و پرورش شهرستان همدان افزود: بانوان شاغل در آموزش و پرورش به عنوان الگو و آینده‌سازان نقش مهمی را در تربیت دانش‌آموزان دارند.

قهرمانی‌مطلق با بیان اینکه گفتمان غالب در جامعه، گفتمان ولی امر مسلمین باشد راهگشا خواهد بود، خواستار توجه به این مهم شد.

وی در ادامه سخنانش افزود: استفاده از پژوهش‌های مختلف در مراکز علمی مخصوص امور بانوان باید در دستور کار سازمان‌ها و ادارات باشد.

فرماندار شهرستان همدان تقدیر از زنان موفق شهرستان همدان را کاری مهم دانست و افزود: نیمه دوم اسفند امسال یا نیمه دوم فروردین سال آتی می‌تواند به عنوان روز تقدیر از بانوان موفق در شهرستان همدان باشد.

وی با اشاره به ایجاد نمایشگاه‌های مختلف مرتبط با امور خانواده‌ها افزود: طرح رحمت و مهارت آموزشی ویژه فرزند‌پروری کار بسیار مهمی بوده که با نیازسنجی در موارد مختلف باید مورد تأکید باشد.

قهرمانی‌مطلق از وجود 18 مرکز مشاوره در شهرستان همدان خبر داد و افزود: بانک‌های اطلاعاتی دستگاهای مشاوره در راستای خدمات‌دهی به افراد باید فعال باشند.

وی با مهم دانستن ترویج فرهنگ مشاوره افزود: فرهنگ درست مشاوره در کشور هنوز ایجاد نشده که باید به این امر مهم توجه کرده و مردم را از فواید آن آگاه کرد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به ایجاد مراکز مشاوره، کلینیک‌مثلثی و سرپناه نگهداری بانوان از سوی بهزیستی افزود: آغاز به کار مرکز کلینیک ترک اعتیاد بانوان از اوایل دی ماه کار بسیار مهمی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ایجاد زمینه‌های کاهش طلاق در جامعه افزود: گزارش 256 مورد اختلاف زوجین شهرستان همدان طی امسال که باعث مصالحه 50 درصدی این موارد با عملکرد خوب مراکز مشاوره ازدواج شده، کاری ارزشمند است.

قهرمانی‌مطلق با مهم دانستن ایجاد سومین پایگاه اجتماعی شهرستان همدان در شهر مزدقینه افزود: وجود مراکز مشاوره و نیز میانجی‌گری خویشاوندان می‌تواند در احیای بنیان خانواده مهم باشد.

وی با اشاره به خدمات‌دهی سازمان بهزیستی همدان به 25 هزار نفر طی امسال افزود: فعالیت‌های انجام شده در تسهیلات اقتصادی و انسجام خانواده‌ها با ایجاد مشاغل هنری برای بانوان کاری اثرگذار بوده است.

انتهای پیام/89026/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول