اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم:

دفتر امور بانوان بقاع متبرکه تشکیل شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم از آغاز به کار دفتر امور بانوان بقاع متبرکه خبر داد.

دفتر امور بانوان بقاع متبرکه تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در خصوص جذب خادمان بقاع متبرکه استان قم از میان اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: برخی از خادمان آستان مقدس امامزادگان استان از میان بانوان واجد شرایط انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه دفتر امور بانوان بقاع متبرکه استان قم آغاز به کار کرده است، خاطرنشان کرد: این دفتر در آستان مقدس امامزاده شاه سید علی علیه السلام افتتاح شده است و امور رفاهی و خدماتی بانوان خادم در بقاع متبرکه را بر عهده دارد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با اشاره به ساماندهی مشاوران و خادمان بقاع متبرکه در این دفتر اعلام کرد: این دفتر از ساعت 17 تا نماز مغرب و عشاء هر روز آماده خدمت‌رسانی به بانوان خادم در آستان مقدس امامزادگان و سایر اماکن متبرکه استان قم است.

وی افزود: احیای سنت حسنه وقف و فراهم سازی زمینه‌های مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به زائران حرم اهل بیت علیه السلام از اولویت‌های خدمت در آستان مقدس امامزادگان است.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول