اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 بخش آزاد و کنترلی

قم به مقام سوم کاراته نیروهای مسلح کشور دست یافت

تیم کاراته نیروی انتظامی استان قم در دو بخش کنترلی و آزاد مسابقات کاراته قهرمانی نیروهای مسلح کشور موفق به کسب مقام سوم شد.

قم به مقام سوم کاراته نیروهای مسلح کشور دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیمی متشکل از بهترین‌های کاراته قم در قالب کارکنان و کادر فنی وظیفه نیروی انتظامی استان قم راهی رقابت‌های کاراته قهرمانی نیروهای مسلح کشور شد و در نهایت با کسب مقام سوم تیمی به کار خود پایان داد.

البته برترین‌های مسابقات کاراته نیروهای مسلح قهرمانی کشور در حالی مشخص شدند که تیم کاراته نیروی انتظامی استان قم هم در بخش آزاد و هم در بخش کنترلی مسابقات کومیته توانست در جدال با تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف رتبه سوم را به خود اختصاص بدهد.

این در حالی است که بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته نیروهای مسلح با عنوان جام ولایت و گرامیداشت شهدای نیروهای مسلح و سراوان برگزار شد و دو عنوان سومی کاراته‌کاهای اعزامی از نیروی انتظامی قم توسط پایوران این نیرو به دست آمد.

در این دوره از مسابقات، 16 تیم در بخش کاراته آزاد و 15 تیم در بخش کنترلی و در مجموع 170 کاراته‌کا از ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و سازمان قضایی نیروهای مسلح حضور داشتند.

این پیکارها به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی در سالن شهید عرب ورامینی، مجموعه ورزشی ساصد برگزار شد و کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در این مسابقات در سه بخش کاراته آزاد، کاراته کنترلی و کاتا برای کسب مقام‌های اول تا سوم تیمی و انفرادی با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان رقابت‌های کاراته آزاد پایوران نیروهای مسلح کشور تیم کاراته نیروی زمینی ارتش موفق به کسب مقام قهرمانی شد، تیم کاراته یگان ویژه نیروی انتظامی رتبه دوم را کسب کرد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه تیم نیروی انتظامی استان قم در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در بخش کنترلی مسابقات پایوران کاراته‌کای نیروهای مسلح قهرمانی کشور تیم یگان ویژه نیروی انتظامی موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد و تیم نیروی زمینی ارتش در جایگاه دوم ایستاد ولی تیم نیروی انتظامی استان قم رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در کاراته آزاد برادران وظیفه نیز به ترتیب تیم‌های نیروی‌ زمینی ارتش، نیروی‌ هوایی ارتش و سازمان حفاظت اطلاعات ارتش موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند، ضمن اینکه در کاراته کنترلی برادران وظیفه تیم فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به مقام قهرمانی دست یافت، تیم نیروی زمینی ارتش در رده دوم جای گرفت و تیم نیروی هوایی ارتش موفق به کسب مقام سوم شد.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول