اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس:

جذب نیروهای بومی در اولویت باشد

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی بر بهبود عملکرد شرکت‌های صنعتی شهرستان شوش تاکید کرد و خواستار استفاده بیشتر از نیروهای بومی شد.

جذب نیروهای بومی در اولویت باشد

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش با بیان اینکه جذب نیروهای بومی در اولویت باشد، اظهار کرد: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت ‌تپه با توجه به ظرفیت‌‌های موجود در منطقه قابلیت تولید و بهره‌وری بیشتری را داراست.

وی با تاکید بر حل مشکل کارگران در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت ‌تپه افزود: بهبود شرایط کارگران زمینه‌ساز پیشبرد صحیح امور و بازدهی بهتر خواهد بود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استفاده از نیروهای متخصص ضامن بهبود وضعیت تولید است و موجب بهره‌‌برداری بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور نیروهای بومی در شرکت‌های صنعتی شوش عنوان کرد: وجود منابع کافی در شهرستان شوش و وجود واحدهای صنعتی مرتبط با این صنایع می‌تواند زمینه اشتغال در این شهرستان را فراهم کند، اصلی که باید بیش از پیش به آن توجه داشت.

نوری همچنین عنوان کرد: استفاده از نیروی متخصص بومی و تکیه بر توانمندی‌های فنی و اجرایی داخلی به طور مستمر موجب بهبود در شرایط خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول