اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

انتقال آب اصلی‌ترین دلیل استعفای نماینده‌هاست

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده‌های خوزستان به اعتراض برای اختصاص بودجه کلان به انتقال آب از کارون استعفا داده‌اند.

انتقال آب اصلی‌ترین دلیل استعفای نماینده‌هاست

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مشکل انتقال آب کارون را با رئیس جمهور مطرح کردیم ولی در بودجه سال‌جاری برای آن اعتبار در نظر گرفته نشده است و این به نوعی بی‌توجهی به خواست نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: کارون متعلق به خوزستان نیست بلکه رودخانه‌های ملی است که برای کشور مفید است و باید مشکلات پیرامونی این رودخانه بزرگ هم مانند دریاچه ارومیه به صورت ملی بررسی شود تا مردم شاهد توجه دولت به مشکلات پیرامونی استان خوزستان باشند.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان شاهد محرومیت‌های بسیار زیاد خوزستان بود، تاکید کرد: مردم خوزستان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و نمی‌توان بار دیگر شاهد بود که خوزستان درآمدزای دیگر استان‌های کشور باشد و به این نوع نگرش به خوزستان اعتراض داریم.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است ولی مسئولان هنوز دینی از دیون خوزستان را ادا نکرده‌اند و این مسئله بسیار برای مردم خوزستان رنج‌آور است.

انتهای پیام/72006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول