اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هواشناسی آمل خبر داد

کاهش 41 درصدی بارش باران طی آذرماه در آمل

رئیس اداره هواشناسی و تحقیقات کشاورزی آمل از کاهش 41 درصدی بارش باران طی آذرماه امسال در این شهرستان خبر داد.

کاهش 41 درصدی بارش باران طی آذرماه در آمل

ایمان نبی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه در آذرماه سال‌جاری 88 میلی‌متر باران در این شهرستان باریده است، افزود: این میزان در مدت مشابه سال گذشته 151 میلی‌متر بوده که نسبت به سال‌جاری 41 درصد بیشتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین دما در آذرماه سال جاری 10 و هفت دهم درجه و در مدت مشابه سال‌گذشته 12 درجه بوده است، گفت: آذرماه امسال قریب به دو درجه افزایش دما را نسبت به مدت مشابه تجربه کرده است.

نبی‌پور با تاکید بر اینکه میانگین رطوبت نسبی این شهرستان در آذرماه سال گذشته و امسال تغییرات چندانی نداشته است، یادآور شد: آذر ماه سال گذشته آمل 131 ساعت آفتابی و در سال‌ جاری نیز 128 ساعت آفتابی را گذرانده است.

وی با بیان اینکه تعداد روزهای بارانی آذر ماه آمل در سال‌ گذشته و امسال مساوی 12 روز بوده است، تصریح کرد: آمل در آذرماه امسال و سال گذشته هیچ روز یخبندانی نداشته است.

این مسئول در پایان اظهار داشت: پایش خشکسالی بر اساس شاخص بارش استاندارد آذرماه خشکسالی تقریبا نرمال در این شهرستان گزارش شده است.

انتهای‌پیام/86011/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول