اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات قم‌ عنوان کرد

ضریب نفوذ 93 درصدی تلفن همراه در قم

مدیرعامل شرکت مخابرات قم شمار تلفن‌های همراه واگذار شده به مردم را بیش از یک میلیون و 100و تلفن‌های همراه واگذار شده به مردم را بالغ بر یک میلیون و 100 هزار شماره عنوان کرد و گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قم 93 درصد است.

ضریب نفوذ 93 درصدی تلفن همراه در قم

سید اسدالله دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد شرکت مخابرات استان قم اظهار کرد: این شرکت در زمینه واگذاری تلفن ثابت، همراه و دیتا در سطح استان توانسته است عملکرد خوبی داشته باشد به گونه‌ای که در برخی نقاط قم، تلفن ثابت به روز واگذار می‌شود.

وی با اشاره به میزان ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان قم تصریح کرد: ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان قم، 38 درصد است که این میزان از میانگین کشوری سه درصد بالاتر است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم، شمار روستاهایی که دارای ارتباط تلفن خانگی هستند را 149 روستا ذکر کرد و گفت: از این میزان 52 روستا نیز از خدمات ICT روستایی برخودار هستند.

وی شمار تلفن‌های همراه واگذار شده به مردم را بیش از یک میلیون و 100 و تلفن‌های همراه واگذار شده به مردم را بالغ بر یک میلیون و 100 هزار شماره عنوان کرد و ادامه داد: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قم 93 درصد است.

دهناد با تبیین میانگین کشوری درصد نفوذ تلفن همراه در سطح کشور را 73 درصد عنوان کرد و گفت: در این زمینه شرکت مخابرات استان قم رتبه اول کشوری را به دست آورده است.

وی با بیان اینکه بیشتر نهادهای اجرایی، حوزوی و فرهنگی از فیبر نوری بهره می‌برند، تصریح کرد: حدود 600 شعبه بانک در امر بانکداری الکترونیک از زیرساخت‌های مخابراتی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با بیان اینکه در حال حاضر 85 هزار مشترک از دیتا به صورت مطلوب بهره می‌برند، خاطرنشان کرد: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این بخش حدود یک‌هزار و 400 کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان قم اجرا شده است.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول