اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

اجرای 240 پروژه زیربنایی در عسلویه

فرماندار عسلویه از اجرای 240 پروژه زیربنایی در عسلویه خبر داد.

اجرای 240 پروژه زیربنایی در عسلویه

مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و رسیدگی به مردم این منطقه امری ضروری است.

وی افزود: عسلویه 12 سال پیش به بخش تبدیل شد و کمتر از یکسال پیش نیز به فرمانداری ارتقا یافت و در واقع نوپاترین شهرستان استان است.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه 65 هزار نفر جمعیت دارد که شامل 21 هزار نفر جمعیت کارگری در پارس یک و 44 هزار نفر نیز جمعیت بومی است.

محمودی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 15 هزار دانش‌آموز و دانشجو در 65 مدرسه و دو مرکز آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند و خدمات بسیار خوبی به این عزیزان ارائه می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: عسلویه با دارا بودن عظیم‌ترین تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و همه باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های این منطقه اهتمام ورزیم.

فرماندار عسلویه از اجرای 240 پروژه زیربنایی در عسلویه خبر داد و ابراز داشت: هم‌اکنون تعداد 240 پروژه بزرگ و زیربنایی در عسلویه در دست اجراست و در واقع عسلویه به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

محمودی متذکر شد: عسلویه از نظر برخورداری از ارزش افزوده در سطح کشور رتبه نخست را دارد و باید از این مسئله نهایت بهره را ببریم.

وی در پایان گفت: هدفمند کردن اعتبارات از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان شهرستان است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول