اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش‌ و پرورش نیشابور خبر داد

خداحافظی بخاری‌های نفتی چکه‌ای از مدارس روستایی نیشابور

مدیر آموزش و پرورش نیشابور از جمع‌آوری بخاری‌های نفتی چکه‌ای‌ از سطح مدارس روستایی نیشابور خبر داد.

خداحافظی بخاری‌های نفتی چکه‌ای از مدارس روستایی نیشابور

محمد یوسف سپهری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: در این شهرستان از بخاری چکه‌ای در مناطق و روستاهایی که گازرسانی نشده، استفاده نمی‌شود و تمام مدارس مجهز به بخاری‌های‌ کاربراتوری استاندارد هستند.

وی افزود: اکثر مدارس نوساز به سیستم گرمایشی متمرکز (پکیج) مجهز هستند و در برخی از مدارس که طرح نوسازی در آنها انجام شده نیز از همین سیستم استفاده شده است.

مدیر آموزش‌ و پرورش نیشابور ادامه داد: حدود 150 کلاس از مناطق سردسیر که دورافتاده، صعب‌العبور و کوهستانی هستند سیستم گرمایشی آنها مجهز به بخاری‌های برقی است.

سپهری‌راد در خصوص مدارسی که در اثر زلزله آسیب دیده بودند، گفت: تقریباً تمام مدارسی که در اثر زلزله آسیب دیدند، در حال بازسازی هستند و آنهایی که آسیب جدی دیده‌اند، تخریب و تقریباً حدود 70 درصد از آنها بازسازی شده و استفاده می‌شود.

وی افزود: 30 درصد دیگر هم پیشرفت فیزیکی بین 50 تا 70 درصد داشته‌اند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات وضعیت آنان نیز مشخص و مورد استفاده قرار گیرد.

معاون اداره‌کل و مدیر آموزش‌ و پرورش نیشابور در پایان گفت: بر اساس ارزیابی‌هایی که توسط اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از تمام ادارات آموزش‌ و پرورش در سطح استان خراسان رضوی در سال گذشته انجام گرفت، اداره آموزش‌ و پرورش نیشابور در بین تمام ادارات همگروه خود رتبه اول را به دست آورد که این ارزیابی از نظر عملکرد آموزشی، پرورشی، مالی، تربیتی، عمرانی و دیگر شاخص‌ها بوده است.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول