اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین جلسه ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

تشکیل 21 کمیته ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

در اولین جلسه ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد 21 کمیته دهه فجر برای برنامه‌سازی صحیح و مناسب پاسداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان تشکیل شد.

تشکیل 21 کمیته ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام محمد رضایی صبح امروز در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان که به ریاست سیدموسی خادمی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر مقطع تاریخی و درخشان انقلاب اسلامی ملت ایران است که با مجاهدت و درایت حضرت امام خمینی و حضور مثال‌زدنی مردم ایران در صحنه پرده‌های ظلمت و تاریکی را کنار زد و ایران و ایرانی را نورباران کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در طول دهه مبارک فجر باید دستاوردهای نظام را بیان کرد، افزود: دستاوردهای مادی و معنوی نظام برکات انقلاب ملت بزرگ ایران است که اولویت ما در دهه فجر بیان دستاوردهای معنوی است و دستاوردهای مادی نظام در هفته دولت و سایر مناسبت‌ها بیان خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضایی برنامه‌ریزی برای نسل سوم و چهارم انقلاب را ضروری خواند و بر اهمیت این قشر و تلاش علمی و مجاهدت معنوی آنان در راه کسب ارزش‌های دینی تأکید کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان پیشرفت علمی، فناوری، فضایی، پزشکی و علوم گوناگون را از دستاوردهای معنوی نظام دانست و بر شش شاخص در دهه فجر امسال تأکید کردند.

وی این شاخص‌ها را شامل؛ بازخوانی نقش رهبری و مردم، وحدت و انسجام و پرهیز از تفرقه، حفظ آرامش جامعه، جهت‌دهی شادی به برنامه‌های دهه فجر، ایجاد نشاط و امید و مردمی برگزار کردن مراسم دانست و با یادآوری تقارن هفته وحدت با ایام‌الله دهه فجر و با استناد به منابع روایی، خواستار شادی و نشاط هر چه بیشتر برنامه‌های فجر 92 شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر نقش دانش‌آموزان در برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب افزود: به واسطه این قشر بزرگ باید صدای انقلاب در تمام خانه‌ها شنیده شود. حجت‌الاسلام رضایی پرده‌خوانی، کارناوال شادی، نورافشانی، مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، تربیتی و چراغانی میادین و خیابان‌ها، شب شعر و خاطره، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، رژه موتوری و خودرویی را از اهم برنامه‌های دهه فجر عنوان کردند.

گفتنی است؛ که زیر مجموعه دستاوردهای دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد 21 کمیته تشکیل شد تا با برنامه‌سازی صحیح و مناسب پاسداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه برگزار شود، آیین‌نامه تشکیل ستادها و ابلاغ مسئولان کمیته‌ها در پایان جلسه به مدیران و مسئولان کمیته‌ها اعطاء شد. 

انتهای پیام/82009/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول