اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی در گفت‌و‌گو با فارس:

جایگاه ماهان تندیس در جدول لیگ برتر فوتسال بهتر از نیم فصل اول می‌شود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم گفت: تیم ما 100 درصد در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتسال، عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول خواهد داشت.

جایگاه ماهان تندیس در جدول لیگ برتر فوتسال بهتر از نیم فصل اول می‌شود

امیر جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با ایمان و اعتقاد جدی که به توانایی و شایستگی بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس دارم، مطمئنم که ماهان تندیس یکی از تیم‌های موفق نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: امسال سطح رقابت‌ها بسیار بالا است چون تیم ملی فوتسال کشورمان بازی‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2014 را پیش رو دارد و از سوی دیگر ملی‌پوشان در ترکیب تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند و همه‌ی این عوامل موجب افزایش انگیزه بازیکنان تمام تیم‌ها شده است.

جلالی عنوان کرد: ما زمانی که کار خود را در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال شروع کردیم به دنبال قهرمانی بودیم اما این نخستین تجربه ما بود و کار کمی به مشکل برخورد کرد اما قطعاً می‌خواهیم در نیم فصل دوم با کسب نتایج بهتر در جدول به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

وی تاکید کرد: قطعاً حمایت‌های هیئت مدیره از تیم ادامه خواهد داشت و با توجه به نفرات خوب و با انگیزه‌ای که داریم می‌توانیم در نیم فصل دوم بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم نتایج بهتری کسب کنیم و هم جایگاه تیم را ارتقا دهیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم اظهار کرد: در هفته‌های سپری شده از بازی‌های این فصل لیگ برتر، بازی‌های خوبی برابر حریفان خود برگزار کرده‌ایم و در نیم فصل دوم که 6 بازی آن در سالن شهید حیدریان قم انجام می‌شود با تمام توان برای کسب حداکثر امتیازها تلاش می‌کنیم تا خود را به رده‌های بالای جدول لیگ برسانیم.

وی با اشاره به بازی‌های دور برگشت لیگ برتر که از این هفته با جدال ماهان تندیس قم با شهرداری ساوه آغاز می‌شود، تصریح کرد: تیم ما با روحیه بسیار خوبی که از تمرینات پیش از شروع دور برگشت انجام داده و همچنین بازگشت نفرات مصدوم قطعاً عملکرد بهتری در دور برگشت خواهد داشت.

دیدارهای دور برگشت از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز جمعه سیزدهم دی‌ماه با جدال 14 تیم آغاز می‌شود و طبق برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تیم‌های ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه از ساعت 16 این روز در سالن فجر ساوه به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول