اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چندمین بار اعلام شد

افتتاح پایانه جدید امیرکبیر شیراز در دهه فجر امسال

شهردار شیراز برای چندمین بار از افتتاح پایانه جدید امیر کبیر در دهه فجر سال جاری خبر داد.

افتتاح پایانه جدید امیرکبیر شیراز در دهه فجر امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورودی شهر از سمت جنوب در جاده بوشهر و نزدیک بند چنار راهدار برای احداث مجموعه تفریحی گردشگری و المان دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

پاک فطرت ادامه داد: سازه اصلی المان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد اما فازهای بعدی پروژه در سال‌های بعد نیز ادامه دارد.

این مسئول شهری اضافه کرد: در این مجموعه برای توقف خودروها و اتوبوس‌ها و برای رفع اختلاف ارتفاع تدابیری اندیشیده شده و ساخت مسجد، سرویس بهداشتی، دیوار حائل، رستوران، آبشار و اماکن تجاری برای گردش اقتصادی طرح، در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، این المان از سویی باید یادآور روزهای اعزام رزمندگان دفاع مقدس به جبهه‌های جنوب و از طرف دیگر القا کننده ورود به شهری سر سبز از سمت گرمای جنوب باشد.

وی در ادامه با اشاره به ساخت پروژه ترمینال جدید امیرکبیر افزود: دلیل تاخیر این پروژه نسبت به زمان اعلام شده اصراری بود که برای رفع نواقص و تکمیل آن داشتیم.

پاک فطرت اضافه کرد: انتظار ما این است که ترمینال جدید دهه فجر امسال افتتاح شود.

وی تصریح کرد: تقاطع غیرهمسطح بصیرت به همراه نورپردازی آن و باغ خانواده در خیابان زرگری دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

پاک فطرت بیان کرد: پروژه باغ خانواده به سبب نزدیکی به بیمارستان خدادوست و دنا در ایام گرم سال می‌تواند برای همراهان بیماران استفاده شده و با امکاناتی مانند نمازخانه، آلاچیق و سرویس بهداشتی مانع از بیتوته این افراد در کنار خیابان شود.

انتهای پیام/‌2448/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول