اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن روابط عمومی ایران، نمایندگی فارس خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه جامع روابط عمومی فارس

رئیس انجمن روابط عمومی ایران، نمایندگی فارس گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی در شیراز از 24 تا 27 دی ماه جاری برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه جامع روابط عمومی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن روابط عمومی ایران، نمایندگی فارس، مسعود عطایی نژاد، نگاه تخصصی به فعالیت‌های حوزه روابط عمومی و ایجاد بستری در زمینه مشارکت در کارگروهی را از اولویت‌های برگزاری این نمایشگاه بین مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی، عمومی و شرکت‌های خصوصی این استان برشمرد و گفـت: آنچه در استان فارس مهم است در وهله نخست خروج از جزیره‌ای کار کردن و پرداختن به کار گروهی است زیرا معتقدیم که با استعدادها و ظرفیت‌های نابی که در اختیار روابط عمومی‌ها است، می‌توان گام‌های بلندی را در تعالی این استان که ﻣﻬﺪ ﮐﻬﻦ ﻭ ﻏﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﻼﻣﯽ است برداشت.

رئیس انجمن روابط عمومی فارس ادامه داد: همزمانی این نمایشگاه با سیزدهمین نمایشگاه تخصصی تبلیغات و نیز مشارکت رسانه‌های این استان از جمله نقاط قوت این رویداد به شمار می‌روند.

وی از برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر در استان فارس نیز خبر داد و بیان داشت: این جشنواره برای نخستین بار و با هدف معرفی تلاشگران حوزه روابط عمومی در زمینه انتشارات برگزار می‌شود و متقاضیان باید آثار مربوطه را در رشته‌های پنج‌گانه ذیربط تا 26 ماه جاری به دبیرخانه انجمن ارسال کنند. 

عطایی نژاد در پایان افزود: یکی از فعالیت‌های جنبی نمایشگاه روابط عمومی، برگزاری سمینار آموزشی مشتری‌مداری در هزاره سوم با رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات است که با حضور دکتر یحیی ایله‌ای برای تمام مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی و اصحاب رسانه به صورت رایگان برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن روابط عمومی فارس به آدرس www.farspr.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول