اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی استاندار هرمزگان:

روابط عمومی استانداری برای حل اختلافات برنامه‌ریزی کند

مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: روابط عمومی استانداری باید برای حل اختلافات احتمالی که در گذشته ریشه دارد، برنامه‌ریزی کند.

روابط عمومی استانداری برای حل اختلافات برنامه‌ریزی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی حقیری‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان اظهار داشت: زیاد حرف زدن از آفات امروز جامعه ایرانی است و ما معتقدیم که باید بیشتر عمل کنیم تا حرف بزنیم.

وی در ادامه خطاب به مدیران روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های دولتی که در این مراسم حاضر بودند، گفت: فرهنگ غلط تاخیر در نشست‌های دولتی نیز به معضلی تبدیل شده است که باید آن را اصلاح کرد.

به گفته مشاور عالی استاندار هرمزگان، این وضعیت در حالی گریبان‌گیر ادارات شده است که مدام شعار وقت طلاست را سر می‌دهیم، در حالی که برای وقت به اندازه خاک نیز ارزش قائل نیستیم.

حقیری‌پور در ادامه تاکید کرد: روابط عمومی استانداری نیز باید برای حل اختلافات احتمالی که در گذشته ریشه دارد، برنامه‌ریزی کند.

وی گفت: باید با کار و عمل کردن طبق برنامه‌ هدفگذاری شده استان را به نقطه مدنظر رساند و در این راه نیازمند وحدت هستیم.

مشاور عالی استاندار هرمزگان با بیان اینکه بخش‌های اداری باید از گذشته عبرت بگیرند، یادآور شد: بالا بردن سطح روابط عمومی‌های استان باید در دستور کار بخش‌های مربوطه قرار گیرد.

به گفته حقیری‌پور، رسانه‌ها نباید در دید روابط عمومی استانداری هیچ تفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند و باید فضا و شرایط پاک برای فعالیت همه فراهم شود.

وی گفت: از طرفی نیز از رسانه‌ها انتظار می‌رود تابع زور و فشار نباشند و با حفظ پاکدستی و استقلال خود از دایره انصاف خارج نشده و جلوی باج‌خواهی و باج‌دهی بایستند.

مشاور عالی استاندار هرمزگان در ادامه یادآور شد: در این راه ما نیز پشت سر رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها هستیم و همواره جانب اطلا‌ع‌رسانی صادقانه، بدون حاشیه و توام با تدبیر و اعتدال‌گرایی را خواهیم داشت، چرا که معتقدیم این نوع اطلا‌ع‌رسانی سبب روشن‌سازی نور امید در دل مردم می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت با مشکلات زیادی روبروست، گفت: حتی پیش‌بینی می‌شود علی‌رغم تمامی تلاش‌های دولت در ماه‌های اخیر بروز و ظهور مشکلات در کشور محسو‌س‌تر نیز باشد، چرا که مسائلی که از دولت قبل به ارث رسیده است، بار زیادی را به امور تحمیل کرده است.

حقیری‌پور در پایان سخنان خود از محمد امین منصوری سرپرست سابق روابط عمومی استانداری هرمزگان تقدیر و از وی به عنوان فردی صادق یاد و برای مسعود پاکزاد سرپرست جدید روابط عمومی آرزوی موفقیت کرد.

محمد امین منصوری نیز در ادامه ضمن تشریح نحوه قرار گرفتنش در این سمت طی دولت قبل، اضافه کرد: می‌دانستم که کار در روابط عمومی بسیار مشکل است و از همین رو پس از اینکه استاندار سابق گفت که این تکلیف است که در این سمت خدمت کنید، قبول کردم.

وی ادامه داد: در بدو کار در این سمت، بنا را بر جذب حداکثری روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها گذاشتیم که در این راه دستاوردهای قابل تاملی نیز حاصل شد.

منصوری در ادامه گفت: جا دارد از خبرنگاران رسانه‌های مختلف نیز کمال تشکر را داشته باشم، چرا که آنها همواره در گرم‌ترین، سخت‌ترین و دشوارترین شرایط و در مناطقی دور افتاده در کنار روابط عمومی در سفرها و برنامه‌های مختلف ماندند.

مسعود پاکزاد سرپرست جدید روابط عمومی استانداری هرمزگان نیز در ادامه ضمن اعلام برنامه‌های خود، گفت: تمام تلاش خود را با همکاری بخش‌های مربوطه به کار خواهم گرفت تا زمینه گسترش آموزش‌ها و تخصصی شدن بیش از پیش روابط عمومی‌ها در استان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه تعامل هر چه سازنده‌تر با تمامی رسانه‌ها از دیگر اهداف روابط عمومی در دور جدید مدیریتی خواهد بود، اضافه کرد: در اسرع وقت، اتاق فکر رسانه‌ها با روابط عمومی استانداری را راه‌اندازی می‌کنیم.

پاکزاد با بیان اینکه معتقد است که حوزه فرهنگ و روابط عمومی نباید سیاست‌زده شود، گفت: حرکت بر اساس علم روز روابط عمومی‌، شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی سرمایه‌گذاران هرمزگانی خارج از کشور با هدف ارائه به استاندار، حمایت و صیانت از نام خلیج فارس و تقویت روابط عمومی داخلی با هدف رابطه بیشتر با کارکنان از جمله اهدافی است که در روابط عمومی استانداری هرمزگان دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/88001/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول