اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان از مصلای بزرگ همدان

نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان به همراه استاندار و جمعی از هیئت امناء از عملیات اجرایی پروژه مصلای بزرگ همدان بازدید کردند.

بازدید نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان از مصلای بزرگ همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان به همراه استاندار و جمعی از هیئت امناء از عملیات اجرایی پروژه مصلی بزرگ همدان بازدید کردند.

نماینده ولی‌فقیه در همدان در خصوص اهمیت و جایگاه مصلی در آینده همدان گفت: همکاری مسئولان و خیران در به ثمر نشستن این پروژه تأثیر بسیاری دارد. 

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از مصلایی در شأن و منزلت مردم شریف و شهر همدان به عنوان دارالمومنین باشیم.

استاندار همدان نیز در این بازدید بیان داشت: وجود آیت‌الله محمدی نعمتی بزرگ برای استان است چرا که ایده ساخت مصلی بزرگ همدان مرهون بلند نظری و همت والای ایشان بوده است.

علیرضا نیکبخت اظهار کرد: از هیچ تلاشی در راستای پیشرفت این پروژه دریغ نخواهیم کرد و باید با همفکری و همکاری مشکلات احتمالی را رفع کرد.

لازم به ذکر است فاز نخست مصلی بزرگ همدان با متراژی بالغ بر 22 هزار متر مربع در زمینی به مساحت 10 هکتار اکنون در مرحله اجرای اسکلت بوده و تاکنون برای این پروژه مبلغی بالغ بر 90 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/89006/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول