اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان:

رئیس جمهور با جیب پر به هرمزگان بیاید

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه این استان باوجود ارائه خدمات منحصر به فرد به اقتصاد کشور از محرومیت‌های قابل توجهی رنج می‌برد، گفت: انتظارمان این است که دکتر روحانی با جیب پر به هرمزگان بیاید.

رئیس جمهور با جیب پر به هرمزگان بیاید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع مدیران کل هرمزگان ضمن سفارش مسئولان به اخلاق خواستار شد که مدیران و مسئولان با خوش‌اخلاقی با ارباب رجوع برخورد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: پیامبر اسلام (ص)‌ کریم‌ترین آدم بر روی زمین بودند و همواره به خوشرویی و خوش‌اخلاقی تاکید داشتند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه خوش‌اخلاقی و لبخند همیشه باید مد نظر مدیران باشد، ادامه داد: نباید کار مردم را روی زمین گذاشت و آنها را معطل کرد.

نعیم‌آبادی اضافه کرد: مسئولان باید همواره از مناطق و روستاهای تحت پوشش حوزه خود بازدید و در کنار مردم حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: از مسئولان انتظار می‌رود نهایت همکاری با استاندار را داشته باشند تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان با اشاره به سفرهای خود به مناطق مختلف هرمزگان گفت: به عنوان نمونه در حال حاضر ایجاد سد در مناطق روستایی می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات را برطرف کند و این در حالی است که حتی در برخی از روستاها پروژه‌هایی نیز پیرامون سدسازی آغاز شده که به دلیل کمبود اعتبارات راکد شده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه هرمزگان جاده‌های بدی دارد، خطاب به دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: از آقای یونسی انتظار می‌رود به رئیس جمهور بگوید با جیب پر به هرمزگان بیایند چرا که این استان علی‌رغم تمام ظرفیت‌ها از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد.

انتهای پیام/88001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول