اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وضعیت کمبودها در هرمزگان نگران‌کننده است

یونسی: چینش مناصب مدیریتی در هرمزگان با توجه به ظرفیت اقوام مدنظر است

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه محرومیت‌ها و کمبودها در هرمزگان نگران‌کننده است، گفت: در دولت تدبیر و امید چینش منصب‌ها در مناطق با توجه به ظرفیت اقوام و مذاهب مدنظر است.

یونسی: چینش مناصب مدیریتی در هرمزگان با توجه به ظرفیت اقوام مدنظر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی یونسی ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش‌هایی توسط استاندار هرمزگان پیرامون محرومیت‌هایی در این استان دریافت کرده است، اظهار کرد: وضعیت این استان در حوزه کمبودها نگران‌کننده است.

وی با بیان اینکه برای جبران کمبودها در هرمزگان باید همت شود، اضافه کرد: برای من تاسف‌بار است که کماکان تعداد زیادی از روستاهای این استان، فاقد برق، آب و آسفالت هستند در حالی که هرمزگان به عنوان پیشانی اقتصاد و توسعه کشور مطرح است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه هرمزگان خدمات قابل توجهی به کشور می‌رساند، تصریح کرد: وضعیت هرمزگان را بنا بر گزارشات استاندار به هیئت دولت منعکس می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بررسی‌های دقیقی طی ماه‌های گذشته از نزدیک در حوزه اقوام و مذاهب صورت گرفته است یادآور شد: گرچه در هرمزگان مشکلات توسعه‌نیافتگی به چشم می‌خورد اما این استان در بعد اجتماعی، اقوام و مذاهب و اقلیت‌ها وضعیت مطلوبی دارد، به نحوی که هرمزگان از این حیث می‌تواند برای سایر مناطق نیز الگو باشد.

به گفته یونسی در هرمزگان اختلاط کامل در بین اقوام و اقشار مختلف برگزار است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در ادامه افزود: بی‌شک در دولت تدبیر و امید در چینش منصب‌های مدیریتی در مناطق مختلف باید به نسبت ظرفیت‌های اقوام تصمیم‌گیری و رفتار شود.

انتهای پیام/88001/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول