اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پائیز امسال رخ داد

ارائه 18 عنوان مقاله ISI و ISC توسط پژوهشگران جوان همدان

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از انتشار و ارائه 18 عنوان مقاله ISI و ISC توسط پژوهشگران جوان همدان خبر داد.

ارائه 18 عنوان مقاله ISI و ISC توسط پژوهشگران جوان همدان

سهیل سبحان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در فصل پاییز علاوه بر تسهیلات اعطایی به اعضا و عقد قرارداد به منظور اجرای دو عنوان طرح پژوهشی، نسبت به تقدیر سه نفر از اعضای برتر باشگاه در سال تحصیلی 92-91 در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری نیز اقدام شده است.

وی افزود: 11 عنوان مقاله ISI، سه عنوان مقاله در مجله‌های ISI و 16 عنوان مقاله در همایش های بین‌المللی و 20 عنوان مقاله در همایش‌های ملی از جمله فعالیت‌های سه ماه سوم سال است که توسط اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان انجام شده است.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد همدان گفت: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سال 79 به طور رسمی، فعالیت خود را با هدف شناسایی، جذب و حمایت دانش‌پژوهان ممتاز استان آغاز کرد که از بدو تأسیس تاکنون موفق به جذب 450 نفر شده است.

 وی در خصوص نحوه عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان یادآور شد: دانش‌آموزان ممتاز مقطع متوسطه، دارندگان رتبه‌های برتر آزمون سراسری دانشگاه آزاد و سازمان سنجش آموزش کشور، دانشجویان ممتاز رشته‌های تحصیلی گروه آموزشی علوم انسانی، علوم تجربی و فنی و مهندسی می‌توانند در این باشگاه عضو شوند.

سبحان ادامه داد: مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر انتفاعی، ارائه‌دهندگان مقالات علمی در همایش‌ها و مجلات معتبر داخلی و خارجی، دارندگان طرح‌های پژوهشی کاربردی، دارندگان اثر ثبت شده از قبیل اختراع و اکتشاف مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشور، حائزان مقام اول در تفسیر قرآن در مسابقات بین‌المللی و حائزین رتبه ممتاز کشوری یا استانی از جشنواره‌های خوارزمی، فارابی و... می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان ضمن مطالعه آیین‌نامه عضویت، در صورت واجد شرایط بودن، تقاضای خود را ثبت و پس از عضویت از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی در خصوص تسهیلات قابل ارائه به اعضای باشگاه پژوهشگران جوان خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه ابلاغ شده، به هر یک از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان، با توجه به میزان فعالیت و مشارکت آن‌ها در برنامه‌ها، می‌توان تسهیلاتی ارائه کرد.

وی اذعان کرد: پاداش چاپ مقاله در مجله‌های معتبر، کمک‌هزینه سفر به مکه مکرمه و عتبات عالیات، کمک‌هزینه سفر به سایر کشورها برای ارائه مقاله شرکت در همایش، تخفیف شهریه، تصویب طرح پژوهشی پیشنهادی، شرکت رایگان در کارگاه‌های آموزشی با اعطای گواهینامه معتبر، شرکت در اردوهای فرهنگی و زیارتی و ... است.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول