اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان:

حضور زنان در برنامه‌های دهه فجر موجب دلسردی دشمنان می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان حضور زنان در برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر را موجب دلگرمی مسئولان نظام و دلسردی دشمنان از انجام توطئه‌هایشان عنوان کرد.

حضور زنان در برنامه‌های دهه فجر موجب دلسردی دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصرصادقی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت ایام دهه فجر استان که با حضور بانوان نماینده ادارات استان در استانداری برگزار شد، گفت: زنان همواره نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند و دوشادوش مردان برای مبارزه با دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز پیشرفت بانوان در عرصه‌های مختلف مدیون نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: بی‌شک زنان ایرانی پیشتاز و پیشقدم در همه عرصه‌ها بوده و خواهند بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به در پیش بودن ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: باید بتوانیم برنامه‌هایی متناسب با شان و جایگاه این ایام در سطح استان برگزار کنیم و زمینه حضور آحاد مردم به ویژه زنان شاغل و خانه‌دار را در این برنامه‌ها فراهم کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به تقویم زمانبندی ایام دهه فجر امسال، 21 بهمن‌ماه با عنوان روز انقلاب اسلامی، سبک‌ زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده نامگذاری شده و باید بانوان نماینده ادارات استان بتوانند با هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

نصرصادقی عنوان کرد: تحکیم بنیان خانواده و فرهنگسازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از مواردی است که همیشه مطرح بوده و باید بیشتر نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پدیده طلاق به عنوان یکی از معضلات جامعه کنونی گفت: در سال 89، استان کردستان رتبه چهارم طلاق را در سطح کشور داشت و اکنون خوشبختانه این رتبه به 12 کشوری رسیده و امیدواریم سطح طلاق در استان روز به روز کاهش یابد و شاهد وقوع این پدیده در استان نباشیم.

نصرصادقی همچنین با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات ویژه‌ای روی این موضوع دارند و باید سعی کنیم سبک زندگی اسلامی را به هر نحو ممکن با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مختلف گسترش دهیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان یادآور شد: تجلیل از بانوان فعال در عرصه‌های مختلف، برگزاری دوره‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه‌ها و ... از جمله برنامه‌هایی است که ادارات استان می‌توانند در ایام دهه فجر امسال برگزار و پیگیری کنند.

نصرصادقی با اشاره به جایگاه مدیریتی بانوان در استان عنوان کرد: با حضور استاندار جدید در این استان امیدواریم در آینده شاهد حضور بانوان بیشتری در سمت‌های مدیریتی باشیم چراکه ایشان نگاه ارزنده‌ای نسبت به بانوان دارند.

گفتنی است، در این جلسه اعضا نظرات و برنامه‌های خود را برای ایام دهه فجر اعلام کردند و مقرر شد هفته آینده دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر با حضور بانوان نماینده ادارات استان به منظور بررسی برنامه‌های در دست اقدام ادارات برگزار شود.

انتهای پیام/79007/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول